Foto bij 7.5

©bubless

Ariane Granger
hand in hand wandelde we over het strand langs het water. De golven kwamen dichter bij onze schoenen en ik kon het niet laten om er met mijn voeten in te stampen. 'Ariane' klaagt Justin,'Mijn schoenen worden nat.' Ik steek mijn tong uit en laat zijn hand los waarna ik me buk en mijn schoenen uittrek. 'Kom dan?' daag ik hem uit, 'Of worden anders jussie' schoentjes nat.' Hij kijkt me zuur aan en ik loop verder in het water, 'durft Jussiepussie niet?' Ik spring in het rond en voel dan Justins armen om mijn arm die me verder de zee in duwt. Zoute druppels vallen in spetters tegen mijn gezicht voor ik het water raak en in de zee val met Justin naast me waardoor ik een gil slaak. 'Ghehe, wie is hier nou het watje.' lacht hij gemeen. Ik kijk hem boos aan en spetter water naar hem toe, waarna hij weer water terug spettert. 'AU!' Gil ik dan hard, 'Wat is er?' zegt Justin geschrokken. 'Een kwal op mijn been!' gil ik en ren het water uit terwijl ik de kwal van mijn been afschud. 'iewl!' krijs ik als het hoopje gelatine me vanaf het zand boosaardig aankijkt. Oke ik weet dat kwallen geen ogen hebben, maar ze zijn echt gewoon heel gemeen. Er zitten rode striemen op mijn benen en het prikt verschrikkelijk. 'Gaat het?' vraagt Justin dan. 'Ziet het eruti alsof het gaat?' roep ik naar hem, 'Mijn been zit onder de striemen en die kwal kijkt me gemeen aan.' Justin kijkt me even aan en barst dan in lachen uit. 'Kwallen hebben geen ogen silly.' proest hij.Like I didn't now that. Sigh.


Sorry voor het droge stukje ;D
neem even een abo: KLIKKLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
ghehehe

Reageer (7)

  • Muerte

    whahaha
    snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    haha, k vind het niet erg hoor zo'n droog stukje ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen