024.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
herkenbaar
1 decennium geledenMooi geschreven.
1 decennium geledenHet lijkt me zó vermoeiend als je de hele tijd in je hoofd hoort hoeveel calorien iets zijn!!!
1 decennium geledenEn weetje?
Ik zeg wel heel vaak dat ik je super goed vind schrijven, en dat begint een beetje afgezaagt te klinken, maar het is écht zo!!
Je vertelt op zó'n goede manier dat het me echt raakt.
Ik heb wel eerder van die verhalen gelezen waarbij een meisje anorexia had, of boulimia, dus daarom dacht ik toen ik jouw story bij de top 5 zag staan: "niet wéér zo'n verhaal!"
Maar toen bleef je zo lang in de top 5 staan dat ik toch maar begon te lezen, want als het zo lang bij de top 5 staat moet het wel écht een goed verhaal zijn!
En dat is het ook!!!
Ik ben nu helemaal verslaafd aan jouw verhaal en het lijkt in geen elk opzicht op die andere verhalen over meisjes met anorexia.
Nu leef ik echt mee met Lotte, en vind ik het kut voor d'r dat ze gepest wordt en dat niemand d'r begrijpt!
Dus nouja, het komt er eigenlijk gewoon opneer dat je echt VERDOMME goed schrijft!!
zijn er spellingsfouten? kzie ze niet eens, je verhaal is gewoon zo goed!
1 decennium geledenIk ben nu officieel verslaafd
1 decennium geleden