Nieuwe weerwolf
Vanaf vandaag zou er een nieuwe wolf in La Push wonen. Leah was helemaal blij want het was ook een meisje. Ze was het nichtje van Embry. Rond 2 uur vanmiddag was ze aangekomen en was nu opweg naar ons. Ik hoorde een auto op de snelweg vaart minderen en op steentjes rijden. De deuren gingne open en dicht. Een paar voetstappen klonken toen de deur open ging. Er kwam kwam een meisje die anders was dan de andere weerwolven. Ze was niet zo bruin, had lang blond haar en heldere blauwe ogen.. Ze liep op ons af "hoi ik ben Dana"stelde ze zich voor."lekker boeiend"mompelde Rosalie. Ik zuchte en keek Rosalie aan. Ze was erg aardig en was natuurlijk weg van Nessie. Die zouden later dikke vriendinnen worden. Na wat te kletsen en gedronken- zij niet wij- gingne ze weer weg. Ze moest nog haar kamer in ruimen enzo. "rosalie kun je niet eens aardig doen dat meisje heeft het ook moeilijk"zei CArlisle. Rosalie keek hem boos aan en vertrok naar boven.
Ik dacht morgen. Belicia en Jacced kwamen terug van hun maand vakantie in Phoenix. We gingne met zijn alee picknicken voor Belicia, Jacced en voor Dana. Vanavond probeerde ik Edward mee te krijgen zodat we Alice niet hoefde te helpen. Ik vond dat Alice niet moest overdrijven, het was vakantie. Alice moest en zou een welcome home party geven.
Reageer (4)
Ik ben een wolf dus pas op.
6 jaar geledenIk wil m'n eigen weerwolf (;
6 jaar geledenHahahahahahahahahahaha, het lijkt met of je Alice niet aardig vind.
1 decennium geledenXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
haha thx
1 decennium geledensnel vederrrrrr