15.
En She alweer bedankt, en bonita105, veel beterschap met je voet <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
dat doet vast pijn...
1 decennium geledenAh-oh, nou wordt Sam boos, of Jacob, of Seth, of de hele roedel, of komt ze nu achter het geheim, ik weet het dus echt niet, maar 2 dingen weet ik wel zeker: Ik hou van jouw verhaal en Ik wil nog meer stukjes, dus denk je dat dat niet gaat lukken, omdat je het te druk hebt, of kraam ik nu weer onzin uit (volgens mij wel) en heb je gemerkt dat deze reactie uit 1 hele zin bestaat en weet je, ik vind jouw verhaal echt verslavend goed en weet je, ik ga maar is stoppen met deze reactie, of niet, en dat weet je dus niet totdat ik met deze reactie stop en dat gaat voorlopig nog niet gebeuren, want ik vind dat jouw verhaal gewoon een super lange reactie verdient en ik vind ook dat jouw super leuke en gave verhaal meer dan 2 kudo's verdient, waarvan ik er 1 heb gegeven en ik vind dus ook dat andere mensen een kudo moeten geven, want je verdient het echt en weet je, ik ben volgens mij verslaafd aan jouw verhaal, want ik werd helemaal blij toen ik zag dat je een nieuw hoofdstuk had geschreven en dat was nog niet alles, ik viel ook nog is van mijn stoel af en nu heb ik nog ergere pijn in mijn rug en dat vind ik niet leuk en weet je, ik ben vandaag zevende geworden bij een paardrijwedstrijd en weet je, dit heeft niks meer met jouw verhaal te maken en weet je, ik ga deze reactie nu echt stoppen, of toch niet en deze reactie bestaat nog steeds uit 1 zin en nu ga ik wel echt stoppen, maar dan moet jij wel weer verder schrijven.
1 decennium geledenomg
1 decennium geledenhet is de roedel
bedankt
woooooow snel verder
1 decennium geledent is spanneeeend x