Reacties <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • Kroosable

    -sorry moest heel even hoor-

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    10 keer gemaakt en maar 2 reacties!-tel deze er niet bij[á]-
    Ik bedoel,hello people!Geef reacties want dan gaat ze sneller verder met het volgende deel en dan kan ik en de gene onder mij,verder lezen!
    Dus lees niet alleen de quiz maar plaats ook een reactie:Y)

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ghehehe ik had al zo'n vermoeden dat ze een nieuwe bassist gingen zoeken[á].Alleen kan niemand Georg vervangen,Gnanana!^^.Want Georg is geweldig,net als mij natuurlijk,ik bedoel wat wil je als je met mij in een band zit:Y).Dan moet je wel geweldig zijn[á].En de fans,volgens mij haken er dan heel veel af,maar vrees niet,ze kunnen altijd 'overstappen'naar,jawel,'The BlackNails'.Is dat niet geweldig?;D.Dus veel moeite hoeven ze niet te doen om een bassist te zoeken;x.Mhuhaha wat ben ik weer eens gemeen bezig:').
    Maargoed,nu serieus.Ik hoop dat ze een nieuwe bassist vinden[die toch niet zo geweldig is als Georg[á]] en dat Georg dan denkt::'Holy Fuck!Die gene pikt zomaar mijn plek in!Ik ga terug!Tokio Hotel here I comeeeeee=D' en dan zie je hem in een supermanpakje vliegen naar TH x'D.God zie je dat al voor je?,haha;D.Tenminste zo kán het gebeuren^^.
    En als ze een nieuwe bassist zoeken moet het wet een hottie zijn hé[á],dan kan dat meisje lekker een beetje staren ofzo[á]-geweldig idee hé =D-
    Oké ik heb genoeg geluld en ik zou wel meer willen lullen,maar ik moet nu nogal gaan,dus maak ik mijn o-zo mooie verhaal af^^.Namelijk met dat jij heel snel verder moet gaan omdat ik het vervolg wil lezen=D
    Snel verder gaan dus,my dear:v
    Xx<33

    1 decennium geleden
  • Swallow

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen