There goes my hero. [3]
Chapter three, enjoy.
Part 3.
-
'Blijf jij maar lekker jezelf, of ik kom je persoonlijk bezoeken!' lach ik dreigend naar een poster waar hij lief lacht. 'Jaja, Desi, vooral blijven dromen.' fluister ik tegen mezelf, en ik laat m'n vinger over zijn mond glijden. Het papier kraakt onder mijn hand. 'Hoelang moet ik nog naar 50 stukken papier kijken?' roep ik geïrriteerd door mijn kamer. 'Hoelang nog..' Ik laat mezelf vallen op m'n bed en hoor mijn moeder roepen. 'Desi! Het eten is klaar! Kom je naar beneden?' Ik antwoord niet en staar naar boven. Het plafond is even interessanter. Slechtgezind slof ik naar beneden. De geur van spaghetti dringt mijn neus binnen, en laat me even lachen. Ik zie hoe m'n moeder een bord uitschept. 'Hier.' zegt ze tegen me, en schuift het onder mijn neus. Mijn humeur slaat om, bij het proeven van haar spaghetti. 'Mam, hij is weer héérlijk!' zeg ik en ik neem nog een grote schep. Ze lacht en is tevreden. Als m'n bord leeg is, neem ik nog wat. Niet veel meer, hoor. Maar ik kan gewoon geen genoeg krijgen van mijn lievelingsgerecht. 'Zozo.' zegt mijn moeder als ze de tafel afruimt. 'Heeft het wat gesmaakt?' Ik veeg m'n mond af en antwoord: 'Ja! Het was heerlijk.' Ook mijn vader laat nu iets van zich horen. 'Hmm, het was lekker, schat.' zegt hij vanachter z'n krant. Ja, dat is dus m'n vader. Mijn vader is directeur van een bedrijf, dat computers inporteert en exporteert. Meestal zit hij thuis gewoon zijn krant te lezen, zonder de hele avond iets te zeggen. Langs de ene kant wel goed, hij trekt zich niets aan van mij. Zo ben ik eigenlijk wel redelijk vrij. Als ik bijvoorbeeld bij Zahra blijf slapen, weet hij dat meestal niet eens. Langs de andere kant, zou ik toch graag hebben dat m'n vader wat meer met mij bezig is. Dat schept misschien een band. Want zo'n typische vader-dochter relatie, dat hebben wij niet echt. Thuis is m'n moeder m'n beste vriendin.
- Comment&Rate
Reageer (5)
Oké, een bedrijf die computers aan het buitenland verkoopt en ook van het buitenland koopt?!Don´t get that! Want dat betekent importeren en exporteren. Het zou logischer zijn als het maar alleen zou importeren of exporteren en dan, waarschijnlijk, weer voor een hogere prijs verkoopt aan het binnen- of buitenland.
1 decennium geledenBut i forgive you, leuk verhaal! Snel verder!
Ga super snel verder met een super goed verhaal(deze dus:P)
1 decennium geledenSuppeer,
1 decennium geledensnl verder x
You are goooooooooooood.
1 decennium geledenTell me wanneer de volgende er is hé, schat. <3
Ik wilde ook net vragen,of zij wel een vader had.^^
1 decennium geleden['Mijn vader is directeur van een bedrijf, dat computers inporteren en exporteren.']
Ehm,dit is niet echt een correct Nederlandse zin.het moet zijn:inporteerd en exporteerd,anders klinkt het niet.:x
Tot zover mijn zeikgedoe.You know me.><
En en en,mwhahaha,in het begin zat ik echt met zo'n evil grijns:'Hah!Ze begint al met haar plan.':v
GA SNEL VERDERRR.
xx