Foto bij Part 36.



Vinden jullie trouwens ook dat er echt téveel JB verhalen zijn, of ben ik de enige ter wereld die hem niet mag?

En wat vinden jullie van de nieuwe Jasper en Kaylee?^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Perfection1

    Ik vind Alex echt een *pieeeeeeeeeeep* jongen!!!
    En Jasper is lief, dus ik wil dat Kaylee Jasper kiest en NIET Alex!!!!
    Prachtig geschreven!! (H)

    1 decennium geleden
  • Linda568

    Zal ik weer een van mijn lange lulreacties houden?
    Ach dat zie ik zo wel.
    Nou ja over je verhaal.
    Zoals altijd, natuurlijk, vind ik het fantastisch(A)
    En goed geschreven en ik mag Alex niet(A) misschien is hij diep vanbinnnen wel heel aardig, maar toch mag ik hem niet.
    BTW Jasper is hot!(H)(H) Niet zo hot als Jasper Jasper, maar hij komt in de buurt. dat is een compliment(A)
    Nu naar de vraag over JB.
    Nu moet ik dus aan hem denken. Wat ik afschuwelijk vind.
    Wist je dat hij gaat janken als iemand anders dan zijn kapper zijn haar aanraakt?
    Okay dit is nu officieel een lulreactie. Dus ik stop maar(A)

    1 decennium geleden
  • Padme

    YES eindelijk een verhaal waarbij mijn naam goed wordt gescheven.

    ik ben gisterenavond begonnen met lezen en wilde maa niet stoppen. Ik heb zelfs gehuild, zo verdrietig was het, echt een prachtig verhaal.

    maar om antwoord te geven op je vraag, ik heb een bloedhekel aan Justin Bever. kijk maar op mijn profiel.

    snel verder, echt heel spannend

    I (H) your story

    1 decennium geleden
  • 7394

    uhu veel te veel jb-story
    mr da vn u is geweldig
    snel verder pleassee

    1 decennium geleden
  • roucha1

    Het verhaal is gwn geweldig!
    Heb net alles gelezen.
    Verderr <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen