Chapter 6~
Sorry dat de vorige een beetje saai was ik had een beetje haast dus heb ik hem maar ingekort.
[bCharyl[/b]
Als ik naast Alli zit vraagt ze me van allerlei dingen waar kom je vandaan, heb je een vriendje, heb je veel vriendinnen?? hoho 1 vraag teglijkertijd graag ze glimlacht en ik vertel verder ik kom uit Dijkerhoek een klein dorpje in Nederland ik had een vriendje maar die heeft het uitgemaakt omdat ik hier heen ging verhuizen dus zijn liefde was vast niet zo groot voor mij anders had hij het niet uitgemaakt en ik heb veel vriendinnen en vrienden ik was de populairste meid van de school ik stond altijd in de belangstelling en ik zeg je bij mij op school is dat heel vervelend en ik wil niet altijd in de belangstelling staan ik wil gewoon normaal zijn zoals gewone mensen. Alli geeft een knikje ze vraagt nog meer dingen en ik geef rustig antwoord, zo praten we door totdat de bel gaat. Ik sta langzaam op en pak mijn tas kom ik ga jou eerst aan mijn vrienden voorstellen en daarna geef ik je een rondleiding door de school. Hoe lang hebben we hier eigenlijk pauze vraag ik aan Alli ze zegt een uur dus genoeg tijd dat we hebben ik glimlach deze school is veel beter dan ik dacht. Alli neemt me mee naar haar vrienden ze stelt me ze allemaal voor maar toch echt de meeste die me aanspreekt is een jongen die me toch heel bekend voorkomt ze stelt me hem voor als ody Simpson.
Reageer (3)
Verder
1 decennium geledenPunten+komma's
verder verder verder verder
1 decennium geledenVERDER
1 decennium geleden