Foto bij Chapter 5~

Cody's coming<<<

een week later

Charyl

Vandaag is het zover ik en Desryl gaan naar school, als we 's ochtends op de fiets zitten raken we de weg kwijt want Desryl zij dat we rechts moesten en ik zij dat we links moesten dus toen zijn we maar rechtdoor gegaandom. Dus we zijn weer terug gefietst en zijn links gegaan en jahoor ik had gelijk, blijkbaar toen we op school aankwamen was de bel dus al gegaan want het is er heel leeg op het schoolplein hier en daar zie je een paar van die patsers die achter elkaar aan rennem om een sigaret of een aansteker, daarna lopen we naar de conciërge balie en vragen we waar we heen moeten opeens schreeuwt de conciëerge: "Alli kom eens ik heb hier een meisje dat bij jou in de klas komt wil je haar even meenemen"?, Ik wordt meegenomen daar Alli ik geef Desryl snel nog even een knuffel en hij geeft me een bemoedigend knikje terug, ik loop met Alli mee en ze vraagt of dat mijn vriendje was ik zeg nee dat is mijn broer, als we in de klas aankomen mag ik me al gelijk voorstellen en ik mag naast Alli gaan zitten.

Reageer (2)

  • Safety

    Fem, alleen nog komma's en punten enzoo !
    Verder is ie hartstikke goed !

    1 decennium geleden
  • lizasimpson

    ik wil ook wel alli als vriendin (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen