Foto bij kut alice

zo wel leuk he al die reactie's. oke voor degene die van alice houden sorry tja het einde zit eraan te komen.


























maar ik ga verder door iemands andere ogen net als bij die van ddward

Iemadn klopte op de deur. "ja"riepen we in koor en begonnen weer te lachen. Het was alice. "jakeee het is pakkenpastijd en ik moet nog wat voor je kapsel verzinen" Ik gromde en ging weer bij nessie liggen. "kut fuck you alice" ze keek me boos aan en ik keek boos terug. "je kunt blij zijn dat ik aalles voor de bruiloft bezorg hoor" jemig wat een heks. (*zie je alice eens vor je met hoge hoed en een pukkelneus*) Ze trok me mee

WE liepen de eene winkel in naar de andere.Ze pakte de pakken en kleede me aan. Na 3 winkels kreeg ik honger. Ze trok me mee en begon weer te mopperen. "Jemig je eet echt te veel dat je niet dik bent" en ik at 5 borden. DAarna moesten we perse weer verder.Uiteindelijk werd het zo'n zwarte pak met roze stropdas omdat het me mooi stond.Ze had besloten mijn haar gewoon te houden en daar was ik blij mee.Het was 8 uur toen we eindelijk naar huis gingen. Ik klom via het raam naar nessie's kamer. ze zat met een foto van ons op bed. "klopklop zei ik en kuste haar. Ze legde een hand op mijn wang en liet zein dat ze zin had in een film. Snel pakte ik haar lievelings film. Remember Me. Het was een zielige film en weer moest nessie huilen op het eind. Hierna keken we nog epic movie. We lagen heel de tijd in de deuk.Esme riep ons om te drinken. ze had thee gezet en bossebollen gekocht. Ik klopte tevrfeden op mijn buik. "dat ie n;og niet ontploft"grapte nessie. ik rende naar haar toe en pak haar \in een worstel greep. Ze lahte en ik liet ons met een plof bij rosalie op de bank vallen. "ik heb nog een. "waarom neemt een dom blondje een ladder mee naar de supermarkt? voor de hoge prijzen."Boos staat ze op en loopt weg. we moesten naar boven.We ploften op bed en vielen in slaap.



ik heb een paar briljante moppen die je de volgende hstukken zult horne

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Echt wel ze

    6 jaar geleden
  • SCORPlO

    Ja Alice, schijtwijf

    6 jaar geleden
  • Veniality

    je grapjes zijn echt super!

    1 decennium geleden
  • Padme

    Hahahahahahahahahahaha, ik lag me dood, en nessie lijkt. wel veel op mij bij remember me.;)

    1 decennium geleden
  • XHeroes

    he alice is niet stom :@
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen