5.4
Justin Drew Bieber
Ariane laat haar handen over mijn borstkast glijden en ze schud haar haren uit haar gezicht. Ik grijns naar haar en knipoog. Ze rolt met haar ogen maar duwt me niet weg. Ze wil gewoon niet toegeven dat ze me toch wel aardig vindt. Ik leg mijn handen op haar heupen en volg haar bewegingen soepel. Doordat ik altijd moet dansen met mijn shows kan ik het goed en subtiel volgen al zeg ik het zelf. Maar Ariane is ook absoluut niet slecht. Alles wat ze doet lijkt aan elkaar te passen als een echte dans die ze ooit heeft ingestudeerd alleen blijkt ze het allemaal spontaan te bedenken. Ik trok haar dichter naar me toe, om uit te testen hoe dichtbij ze me laat komen. Maar ze trekt zich niks van mij aan en neemt nog een slok van haar drankje. Waarna ze een rondje draait en me een stukje wegduwt waarna ze subtiel met haar heupen beweegt en haar hoofd in haar nek gooit. Net als ik haar wil dichterbij wil probeer te krijgen gaat de muziek uit. 'Wij hebben uit bronnen begrepen dat JUSTIN BIEBER hier is!' schreeuwde een man. Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht. 'Nooit, kunnen ze me zelfs hier niet alleen laten?' 'Wil Justin even hier komen>' vroeg de stem. Ik zuchtte en werkte me door de drukte heen en stak mijn hand op. 'Hier?' riep ik geïrriteerd. 'We laten je de rest van de avond met rust als je één liedje voor ons zingt. Ik zuchtte weer en nam de microfoon aan. 'Één dan, maar ik wil dan met rust gelaten worden, dus geen foto's ofzo.' De presentator knikte en liep het podium af. Ik grijnsde, op het podium staan voelde altijd geweldig. 'Dj, kon je somebody to love de instrumentalversie aanzetten?' Hij stak zijn duim op en de eerste tonen begonnen te spelen. Ik sloot mijn ogen even en richtte mijn blik toen op Ariane's grijnzende gezicht die iets in Celine's oren riep. Die knikte en richtte haar aandacht ook op mij. Ik keek Ariane nu aan en knipoogde naar haar. 'For you I write a symphony.' zong ik in de microfoon en het hele verdere liedje was de enige aan wie ik aandacht schonk Ariane, wiens blik steeds verbaasder werd naarmate het nummer vorderde.
---
Als jullie ons morgen de top in kudo'en krijgen jullie van ons speciale justin bieber paaseitjes<33
dus begin maar lekker te kudo'en vanaf 12 uur
Bovendien is Lisa (bubbless morgen jarig! dus drop een felicitatie op haar profiel en laat hier een lieve reactie en een kudo achter (:
Het zou echt heft fantastisch cadeau zijn voor haar <3
Xliefs
Reageer (5)
verdeeeer
1 decennium geledenverder!
1 decennium geledenhmm, hij heeft best wel een grote eigen dunk van wat ik hier lees. ach, what the hell.
1 decennium geledenoeh, aangezien het al kwart voor 1 is..
gefeliciteerd !
Yeeeeey!(: Ze dansen! Hihi,
1 decennium geledenNu nog zoenen en dan krijgen ze en mooie relatie en kindjes die mini-justinnetjes voorstellen
Snel verder
1 decennium geledenXx