2.1
Ariane Granger
Dit is zonder twijfel de ergste nacht van mijn leven. Ik lag wakker met koppijn te luisteren naar Justin. Hij zingt zijn eigen liedjes in zijn slaap. Hoe triest is dat. 'baby, baby, baby oooh.' zong hij. Gefrustreerd sloeg ik met mijn eigen hand tegen mijn hoofd. Dit was echt het grootste fiasco der fiasco's. Hij was écht arrogant, anders zou je geen liedjes van jezelf zingen in je slaap. Of ben ik nu gek? Nee dus. 'water.' mompelde hij, en mijn gezicht begon te glimmen. 'Inderdaad water.' fluisterde ik opgewonnen. Het zou zijn eigen schuld zijn, hij had gevraagd op water, ik niet. Zachtjes sloop ik op mijn tenen naar de badkamer en vulde een glas water. Mijn keel was droog dus eerst dronk ik zelf wat. Maar de tweede keer vulde ik het glas tot de rand en ging weer terug. 'Mwahaha' lachtte ik evil hardop toen ik de kamer weer binnenkwam sluipen. Ik was echt de opperevilste evilert ter wereld. Er waren zoveel dingen die ik met dit glaasje water kon doen. Zijn vingers erin hangen, over zijn matras gooien zodat het leek alsof hij in bed geplast had, of gewoone in zijn gezicht gooien. Mijn lippen vormden een gemene grijns en hieven de beker op. 'Splash!' riep ik vrolijk en Justin schreeuwde. Nouja, eerder gilde, want hij klonk als een meisje. 'Gotcha!' riep ik vrolijk en sprong weer in mijn bed. Hij keek zo wraakzuchtig dat ik het had moeten zien aankomen want er kwam ook een 'Splash' mijn kant op. 'Gotcha!' riep hij terug. Er kwam een zwaar kussengevecht zodat de veren alle kanten op vlogen. Godzijdank sliep mijn vader heel diep, en blijkbaar zijn moeder ook, want ze kwamen ons niet wekken. Toen de rode cyfers vijf uur aan gaven begonnen mijn ogen zwaar te worden, maar ik hield vol en bleef vechten. 'Stop..' mompelde ik, terwijl ik nogmaals tegen zijn hoofd sloewg. 'Nooit.' zwakjes sloeg ik nog een aantal keer, maar ik viel baf in slaap in zijn natte ikeabed.
De volgende ochtend galmde er een gil door het huis. Justin lag half over me heen met zijn mond open te slapen. 'AAAAAAAH!' Hij sprong omhoog en wreef toen in zijn ogen. 'KLEED JE AAN!' Gilde ik angstig. Ik sprong uit zijn bed en trok mijn deken over me heen. 'Herinner je het niet meer shawty?' hij grijnsde kwaadaardig. 'Je zei dat je me leuk vond.' ik schudde mijn hoofd. 'Nooit!' 'Ohjawel.' 'Ga toch liedjes in je slaap zingen Bieber.' En met een boze blik liep ik de kamer uit. Ieuwl, hij had me aangeraakt.
WAAAAAAW 35 abo's <3
reacties?
Xliefs<3
Reageer (16)
verder<3
1 decennium geledenheel snel verder jij!!!!!
1 decennium geledenwahahahaha
1 decennium geledengeniaaaal ^^
Snel verduuuuur(flower)
Hahaha zo erg is het toch niet als je door bieber word aangeraakt
1 decennium geledenHAHAHA. echt een geniaal verhaal.
1 decennium geledendie laatste zin; Iewl, hij had me aangeraakt.
echt droog hehe.
snel verder <333