Foto bij Heey

Sorry dat dit alweer geen nieuw stuk is, maar ik heb het echt heel zwaar. Ik had afgelopen week proefwerkweek en ik heb minstens de helft verpest omdat ik met mijn gedachte constant bij opa zat, de andere helft moet ik volgende week inhalen omdat ik door de Pfeiffer en de zorgen om opa niet in staat was ze te maken. Donderdag heb ik te horen gekregen dat de kanker nu ook in zijn longen zit en dat ze in het ziekenhuis niks meer voor hem kunnen doen. Nu is het gewoon afwachten wanneer hij sterft en dat duurt waarschijnlijk nog maar 1 tot 2 weken. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu niet echt zin heb om te schrijven. Ik wil deze week sowieso nog een paar stukken schrijven maar als ik daar niet aan toe kom hoop ik dat jullie me dat vergeven.

I love you all en ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties en het medelijden zelfs al kennen jullie me niet.

LiveTheDream

Reageer (20)

  • lily_luna

    Het is messchien een beetje laat maar toch, il vind het zo erg voor jou van je opa veel geluk nog

    1 decennium geleden
  • JenniBieber

    Heel veel sterkte!!! Je familie gaat -ofcourse- vóór onze wil hè!;)
    Ben er voor je meis!!!! Activeer pas na dat je er weer tegen aan kan!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx je abootje die er voor je zal zijn Jenniffer Black

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Heel veel sterkte! Natuurlijk begrijpen we het. (:

    1 decennium geleden
  • BellsxxPanic

    Schrijf en activeer pas weer als je denkt dat je het weer aankan. Breng maar zoveel tijd met hem door en probeer hem altijd te herinneren als hoe hij was toen hij nog niet zo ziek was.

    Sterkte,

    xx

    1 decennium geleden
  • xxMaaike

    Heeeeel erg veel sterkte!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen