Foto bij Heey

Sorry dat dit alweer geen nieuw stuk is, maar ik heb het echt heel zwaar. Ik had afgelopen week proefwerkweek en ik heb minstens de helft verpest omdat ik met mijn gedachte constant bij opa zat, de andere helft moet ik volgende week inhalen omdat ik door de Pfeiffer en de zorgen om opa niet in staat was ze te maken. Donderdag heb ik te horen gekregen dat de kanker nu ook in zijn longen zit en dat ze in het ziekenhuis niks meer voor hem kunnen doen. Nu is het gewoon afwachten wanneer hij sterft en dat duurt waarschijnlijk nog maar 1 tot 2 weken. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu niet echt zin heb om te schrijven. Ik wil deze week sowieso nog een paar stukken schrijven maar als ik daar niet aan toe kom hoop ik dat jullie me dat vergeven.

I love you all en ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties en het medelijden zelfs al kennen jullie me niet.

LiveTheDream

Reageer (20)

  • Perfecitionn

    I understand!
    Veel sterke meis!(H)

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Heel veel sterkte, tuurlijk begrijpen we je (flower)

    1 decennium geleden
  • Courageux

    supersupersupersuper veel sterkte.
    dit is echt iets vreselijks.
    en het geeft helemaal niet als je niet schrijft.
    heb nog een leuke tijd met je opa voordat hij sterft zodat je nog heel leuke laatste herrineringen hebt.
    dat is belangrijk!

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Heel veel sterkte (H)

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    aw...
    dat voelt echt (...)
    ik heb ook gewoon moeten wachten tot mijn opa er niet meer was, echt heel erg veel sterkte!
    ga zo vaak mogenlijk langs bij je opa! voordat je niet meer langs kunt gaan.
    die hoofdstukjes komen later wel weer.

    echt heel veel sterkte! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen