Foto bij ~022~

Oke, ik had al gezegd dat het de laatste was, maar aangezien Iemand het heel aardig vroeg (is trouwens (waarschijnlijk) eenmalig, dus verwacht niet dat ik een hoofdstuk plaats als je het in mijn gb vraagt) én jullie heel braaf naar het liedje hebben geluisterd toch nog eentje. En nu ga ik lekker morgenavond pas verder(puh). Dus ga maar lekker raden wat er gebeurd is/gaat gebeuren.:Y)

Ik twijfel even, zal ik hem alles vertellen? Ik besluit om Fred, als eerste, de volledige waarheid te vertellen. Ik kijk naar mijn handen en begin te vertellen. ‘Nou, het zit zo. Mijn moeder werd vorig jaar ziek, dus toen ben ik niet naar school gegaan om voor haar te zorgen en al mijn “vrienden” lieten me toen vallen. Aan het eind-‘ ‘Sorry, wat zei je?’ Verbaasd kijk ik op, zat hij nou gewoon niet te luisteren? Hij kijkt me een beetje moeilijk aan. ‘Weet je, laat maar.’ zeg ik en loop woedend het lokaal uit. En ik was nog wel van plan hem alles te vertellen. ‘Mary, wacht nou.’ zegt Fred terwijl hij snel achter me aan komt lopen. ‘Ik-’ hij pakt mijn hand vast en ik draai me naar hem om. ‘Laat me gewoon met rust!’ schreeuw ik naar hem, hij kijkt me gekwetst aan en laat dan mijn hand los. Woedend draai ik me om en loop recht naar de leerlingenkamer. Als ik daar binnenkom, zie ik Anne zitten. Ze kijkt me verbaasd aan. ‘Mary, wat is er-’ De rest hoor ik niet want ik loop in een rechte lijn door naar de slaapzalen.

Reacties?
Kudo's?
Iets anders?
(flower)

Reageer (25)

  • feminist

    wil je alsje-alsje-aaaaaaaaalsjeblieft verder gaan? doe het voor ons, je supercoole fans. =]

    1 decennium geleden
  • Lrxx

    grrrr snel verder!

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Okee okee hier komt de lange reactie hoor

    Ow maar eerst: HAHA geniale foto xD

    Ok.

    OMGGGGGG I LOVE THIS STORY, HIJS ZO SUPER LEUK DAT IK JE NU GA SMEKEN OM VÓÓR MORGENAVOND VERDER TE GAAN WANT DAT KAN JE ONS NIET AANDOEN!!

    EN ik weet waarom Fred niet luisterde (A)
    Hij was te druk bezig met naar Mary kijken en bedenken hoe ze haar het beste kon gaan zoenen :Y)

    OMGOSH I REALLY LUV THIS STORY.

    EN weetje wat ik heb ontdekt?!?!

    Snape en Perkie zijn gay :( (Jammer nu kan ik geen trio meer met hun doen :( xD)
    En ze vindne beide Draco leuk, MAAR Draco is ook gay, en gaat dus al met Harry en Ron (ja die zijn ook gay, en jah het is een trio) dus mijn kansen vergaan bij hun ookal :( En dan heb je Hermelien nog, in het boek wordt gezegt dat ze met Ron gaat, maar niets in minder waar. Stiekem houd ze al haar hele Hogwart-leven van Ginny.
    Ja ik weet veel i know (A)

    En jah deze reactie slaat nergens op, i know that 2 :Y)
    Maar jah ik móést een lange reactie neerzetten sow HERE YA GO <33

    En Btw, IK HEB NIKS TEGEN HOMO'S EN LESBISCH! Ik vind het juist cwoel dat ze voor zichzelf uit durven te komen. SOW NO OFFENSE :)

    Verder vind ik de reactie nu wel lang genoeg xD
    Haha, Super Snel verdAAAAAAAAAAAAH :D

    Xx.
    Laurien. (flower)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Hm, dat snap ik niet zo, waarmo luisterde hij niet? :s snel verder!

    1 decennium geleden
  • yoelleb

    awwh zielige Fred :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen