Foto bij ~022~

Oke, ik had al gezegd dat het de laatste was, maar aangezien Iemand het heel aardig vroeg (is trouwens (waarschijnlijk) eenmalig, dus verwacht niet dat ik een hoofdstuk plaats als je het in mijn gb vraagt) én jullie heel braaf naar het liedje hebben geluisterd toch nog eentje. En nu ga ik lekker morgenavond pas verder(puh). Dus ga maar lekker raden wat er gebeurd is/gaat gebeuren.:Y)

Ik twijfel even, zal ik hem alles vertellen? Ik besluit om Fred, als eerste, de volledige waarheid te vertellen. Ik kijk naar mijn handen en begin te vertellen. ‘Nou, het zit zo. Mijn moeder werd vorig jaar ziek, dus toen ben ik niet naar school gegaan om voor haar te zorgen en al mijn “vrienden” lieten me toen vallen. Aan het eind-‘ ‘Sorry, wat zei je?’ Verbaasd kijk ik op, zat hij nou gewoon niet te luisteren? Hij kijkt me een beetje moeilijk aan. ‘Weet je, laat maar.’ zeg ik en loop woedend het lokaal uit. En ik was nog wel van plan hem alles te vertellen. ‘Mary, wacht nou.’ zegt Fred terwijl hij snel achter me aan komt lopen. ‘Ik-’ hij pakt mijn hand vast en ik draai me naar hem om. ‘Laat me gewoon met rust!’ schreeuw ik naar hem, hij kijkt me gekwetst aan en laat dan mijn hand los. Woedend draai ik me om en loop recht naar de leerlingenkamer. Als ik daar binnenkom, zie ik Anne zitten. Ze kijkt me verbaasd aan. ‘Mary, wat is er-’ De rest hoor ik niet want ik loop in een rechte lijn door naar de slaapzalen.

Reacties?
Kudo's?
Iets anders?
(flower)

Reageer (25)

  • ClickClack

    ahhh.... snel verder!!!!! <3

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Waarom wordt ze nou boos?
    Nou ja, mooi liedje trouwens
    xxxx

    1 decennium geleden
  • NinzzXx

    geweldige sorry! ilovefred(l) ;D
    en hij moest haar achterna gaan en der lief vast pakke en dikke kus geven! ;O

    1 decennium geleden
  • crazyashell

    echt dom van hem, waarom lette hij nou niet gewoon op??
    hij moet haar nou wel achterna gaan en net zo lang sorry zeggen totdat ze het goed vind :P

    1 decennium geleden
  • Muze

    argh niet stoppen dat is veel te klein! :(
    nou moet hij haar achterna lopen, meisjesslaapzaal of niet nem!(H) en haar dan kussen yeah!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen