nou dit is dus het vorige hoofdtsuk denk je maar nee dit is door de ogen van Jake waar het hele verhaal verder in gaat. veel plezier.

Ik bleef in het ziekenhuis. Edward en Bella waren net naar huis gegaan. Ik schrok op van mijn gepeins en hoorde Nessie naar adem happen en haar hart begon zwaar en langzamer te bonzen. Ik dacht na shit wat meot ik ook alweer doen. owja op de rode knop darukken. Ik sloeg op de knop en 10 seconden later stormde al een paar menseen voor Nessie. ik meot denk ook haar ouders bellen Edward nam op. "hallo Jake moet we je komen halen""nee,Nessie, aanval, dood, weg, weinig lucht". Stamelde ik. Gelukkig begreep hij wat ik bedoelde maar plots was hij weg. Logan kwam naar me toe en we wachten op Bella en Edward. Hij begleide me naar een ruimte waar we speiaale kleding aan moesten. Eindelijk mochten we naar binnen. Nessie lag weer in een bed met veel slangen eraan. Ook had ze weer een masker voor de zuurstof op. piep piep piep het apparaatje voor haar hartslag. Bella begreep dat ik het moeilijk had dus pakte mijn hand. Ze pakte ook Edward's hand en snikte. "kunnen jullie haar helpen" dit is mijn nachtmerrie. "het is gevaarlijk om haar nu te koelen"zei Logan spijtig. pieppiep het apparaat begon sneller te piepen en ik drukte weer op de knop. Logan nam nessie mee naar een andere ruimte.

Het ging al beter emt haar. Ze heeft geen aanvallen meer gehad. Ik rij met mijn auto naar Nessie. Ze was wakker gelukkig. "hey schat heo voel jeje?" ik keek haar aan. "goed mag ik binnnenkort de andere zien" Daar moeten we over praten nu zorgt Rosalie ervoor. Ze geeuwde "ben je lang wakker"ik keek naar mijn meisje. "nee en ik ga trouwens nnel naar huis"zei ze trots. "ziek eerst maar eens uit"ik was bbezorgd ze dacht dat het nu al goed ging. Ik liep naar haar toe en boog voorover. We kuste en toen ik stopte had ze een grote grijns op haar gezidht. "dit heb ik gemist"en ze grinikt. samen lachen we. "zou ik van Logan een dagje jou een dagje papa en mama en een dagje jij met de kinderen"ik drukte op de groene knop (bestaat dat eigenlijk) en Logan kwam. "nog even wachten als het goed gaat mag het."zegt hij en hij kijkt naar de apparaten. "yes"en ze kijkt me blij aan. Ik ren naar de ingang en haal een rolstoel. Ik til haar op en stop haar onder de deken. Weg van het ziekenhuis naar het vijvertje in het parkje. Ik tilde haar weer op en we gingen samen op een bankje maar ik ws het kussentje voor haar. "zin in een ijsje"en ik keek haar vragend aan. "ja lekker" ik sprinte naar het kraampje en wist wat zij wou. Ikzelf nam natuurlijk et grootste ijsje en daar om moesten we lachern.


hehehe klaar:P

Reageer (5)

  • SCORPlO

    Nog meer sneeuwballen van KyloRen

    6 jaar geleden
  • GossipGirl21

    Sneeel veerdeer lezen.

    6 jaar geleden
  • HORANSCHICK

    dus het gat niet meer uit edwards ogen?? (bedoel de verhaal )

    1 decennium geleden
  • Padme

    haha dat zee al zo snel uit het ziekenhuis mag

    1 decennium geleden
  • Veniality

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen