Epiloog
Dit is echt het allerlaatste hoofdstuk. Maar hij is wel lekker lang. :'D
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor.
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (41)
reactie 1!
1 decennium geledenMoehahahaaaa, ik heb reactie 1! En jullie lekker niet!
SquariePaerie, ik voel me heel trots en vereerd omdat ik jou BESTE lezer ben, ik volg je verhaal vanaf hoofdstuk 1 en ik heb in hoofdstuk 3 -gaat nakijken- nee hoofdstuk 2, daar had ik ook de eerste reactie!
En jij mag ook heel trots zijn, want er zijn niet veel verhalen die ik vanaf hoofdstuk 1 tot 216 !216! volg! Maar ik buig voor jouw omdat jij zo heilig schrijft! _O__O__O__O__O__O__O_
En dan nu mijn reactie op het hoofdstuk;
in een woord; GEWELDIG!
Scorpie is zo lief voor Lily, en Draco is vriendelijk geworden dus nu is hij nog beter en nu ga ik met hem trouwen, Scor is toch bezet dus die zal niet meer lukken, maar Draakje win ik wel voor me!
En dan is Scor mijn zoontje en Lily mijn schoondochter, haha geweldig!
Harry is lief, hij doet gewoon vriendelijk tegen Draco, na wat hij allemaal heeft meegemaakt.
even overlopen;
James: Leert niet & steelt sluipwegwijzer -> vriendin -> leert wel -> James gelukkig
Albus: brave jongen -> wordt verliefd op zijn nichtje -> Harry ontdekt dit uiteindelijk
Lily: heeft dom vriendje (Ferdinand ) -> maakt ruzie met hem -> wordt bijna aangevallen door Serpent -> samen met een malfidus -> gedumpt door een malfidus -> ontvoerd -> samen met een malfidus
Dus dat zijn eigenlijk wel grote schokkeringen voor Harry, maar hij reageert uiteindelijk toch altijd goed dus hij is een goede vader.
En nog doet hij zo vriendelijk tegen draco, dat zou ik niet kunnen hoor!
Maarja, ik speel jammer genoeg niet mee in je verhaal.
En met Tom komt ook alles goed, whihiii, nu heeft hij Sarah!
Square, ik hou van je verhaal, echt waar!
Kan je geen vervolg maken met Lily en Scor of Max en Hugo
ooh, Max en Hugo, daar komt ook alles goed mee; eigenlijk hebben Ron en Hermelien ook veel te verwerken; hun zoon homo en hun dochter verliefd op haar neef.
Ze zijn toch zo geweldig hun ouders!
Dus, je moet een vervolg maken, anders gaan we dood.
En daarom moet je bij je laatste hoofdstuk deze poll zetten; Klik
Dus; ga maar snel verder!
I LOVE YOUR STORY AND I KNOW IT FROM THE FIRST CHAPTER, EVERYTHING GONNA BE ALRIGHT!
die zin wou ik al heel mijn reactie zeggen!
(H)(Y)(H)(Y)(H)(Y)(H)(Y)(H)(Y)(H)(Y)(H)(Y)(H)
Oh en wat Defensive zegt is ook allemaal waar, maar iedereen blijft bij elkaar (zie mijn engelse zin!)
En ja, je moet echt verder gaan met je schrijftalent en met dit verhaal! Ik ben de eerste die je boek koopt!
ik mis dit zinnetje; snel verder!