Foto bij Epiloog

Dit is echt het allerlaatste hoofdstuk. O.o Maar hij is wel lekker lang. :'D
Ik kan hier nu wel een heel verhaal neer gaan zetten, maar dat wordt zo lang dat ik er even een apart hoofdstuk voor ga gebruiken. Bereid je dus maar alvast voor. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Jiles

    Agh dat is zo lief!!
    Ik had dit echt niet verwacht!! (A)
    Hahah Draco en Harry die elkaar bij hun voornaam noemen! ^^
    Ik vond die zin "Het was niet James" echt geniaal!!
    Het is zo jammer dat het nu afgelopen is!!
    Ik ga het echt missen, dit is denk ik echt het leukste verhaal dat ik hier gelezen heb!!
    O ik wilde zeggen, Snel verder, maar ja er komt geen hoofdstuk meer! ):
    Maar wie is nu het nieuwe schoolhoofd? (:

    1 decennium geleden
  • laboum

    yaaayy! :D

    1 decennium geleden
  • katl1

    Geweldig einde!
    Dat had ik echt niet van Draco verwacht! En Harry heeft er ook niet bepaald slecht op gereageerd :)

    1 decennium geleden
  • laboum

    3!! :D

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Dat was het dan, dus.
    Ik heb bij dit stukje echt een paar tranen moeten laten, het was zo mooi toen Draco binnenkwam en dat tegen Scorpius zei! Dat noemen ze nou echt vader-zoon liefde, en ik heb goede hoop dat zij later nog een goede band gaan opbouwen. Ik hoop ook dat Harry en Draco nu wat beter met elkaar overweg zullen kunnen, aangezien hun kinderen natuurlijk gaan trouwen ^^
    Want eindelijk, na die lange, verschrikkelijke tijd, eindelijk zijn Lily en Scorpius weer bij elkaar! Ik weet dat ze voor de rest van hun leven bij elkaar zullen blijven, hun karakters matchen zo goed en hun liefde voor elkaar die hen eerst uit elkaar heeft moeten drijven bracht hen uiteindelijk weer bij elkaar. Ik vind het goed van Lily dat ze Scorpius gewoon vergaf, ten slotte kon hij er ook niet veel aan doen. Maar Lily is ook niet zo'n bitch die dat zou doen, zij houdt niemand aan het lijntje en ze is gewoon enorm aardig. Scorpius is gewoon de liefste persoon op aarde, daar blijf ik bij! Ze passen echt perfect bij elkaar, zoals ik al eerder heb gezegd.
    En dan, laten we maar eens beginnen bij James en Suzanna. Ze zijn nu al een behoorlijke tijd bij elkaar, en ook bij hen verwacht ik niet anders dan dat ze bij elkaar blijven, aangezien ze zulke leuke tegenpolen zijn: Suzanna is een eerlijke harde werker terwijl James eigenlijk, nou ja, gewoon James de 2e is, en iedereen die Harry Potter heeft gelezen snapt wat ik bedoel :') Die twee zullen elkaar wel blijven aantrekken, verwacht ik.
    Maar bij Hugo en Max weet ik het niet zo zeker. Ze zijn allebei superlief en stapelgek op elkaar, maar volgens mij zijn ze er allebei pas net achter dat ze homoseksueel zijn en in al die heisa en nieuwe indrukken enzo kun je gevoelens nog wel eens verkeerd interpreteren. Maar ook daar heb ik goede hoop!
    Roos en Albus, tja, die zijn gewoon gemaakt voor elkaar. Volgens mij valt daar niet veel meer aan toe te voegen, toch? Het is toegestaan volgens de wet, en ze zijn zo schattig samen (flower).
    Maar goed, nu zal ik toch een eind moeten brouwen aan dit verhaal... Want dit verhaal is ten einde, ik zit hier maar wat te verzinnen dat ik toch nooit te weten kom aangezien het verhaal afgelopen is. Eigenlijk voelt dat best wel raar o.O Ik lees dit verhaal al tijden en heb het altijd geassocieerd met Quizlet, en nu is het ineens voorbij. Ach ja, aan ieder verhaal komt een eind, zullen we dan maar zeggen. Ik vind het ergens toch wel jammer hoor, het was zo'n leuk en zo'n goed verhaal om te lezen. Want echt, jij schrijft goed! En als jij later niet verder gaat met je talent kom ik wel achter je aan!
    Hoe voelt dat nou, om een verhaal af te ronden? Weet je dat ik nog nooit echt een verhaal heb afgeschreven o.O
    Ik weet nog wel dat ik deze story in de spotlight zette, en dat jij toen zó blij was en dat ik daarom zelfs op je profiel kwam en daar nu nog steeds met dezelfde tekst (al is er al wel wat aan toegevoegd) sta :') Dat vond en vind ik echt heel leuk!
    En geloof me, die 126 abo's die jij hebt, heb je dubbel en dwars verdiend, zelfs wel het driedubbele. Eigenlijk had je iedere dag een plek in de top stories verdiend, maar helaas is dat niet gelukt. Dat gaan we dan maar proberen met je nieuwe HP-verhaal, he!
    Ga je hier misschien ooit nog een vervolg op schrijven? Het hoeft niet eens een lang verhaal te zijn hoor, gewoon hetzelfde als bijvoorbeeld 'Negentien Jaar Later' in Harry Potter deel 7. Zou dat niet cool zijn?
    Wauw, volgens mij is dit mijn langste reactie ooit. Maar ja, ik zal hierna niet meer op dit verhaal reageren, verwacht ik. Maar ik zal het nooit vergeten! Hij was echt mooi (flower)
    Je hebt het goed gedaan, meid. Petje af, en gauw verder met je andere verhalen!


    Weet je, I've changed my mind. Scorpius en Lily gaan uit elkaar, en Scorpius komt naar mij toe! :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen