Oké,

ik wil jullie graag bedanken voor het lezen van mijn verhaal. Het betekend echt heel erg veel voor me dat jullie steeds lezen en reageren. Met dit hoofdstuk is dit seizoen beëindigt, maar niet getreurd, want een tweede seizoen is gestart.

Ik zou jullie eigenlijk wel willen vragen of jullie hier onder zouden willen reageren en me zouden willen vertellen wat jullie van het verhaal vonden :$ Ik ben echt benieuwd.

Ik zou ook even willen weten of er nog dingen zijn die je wat minder leuk vond, of juist heel erg leuk. Zodat ik daar misschien nog wat rekening mee kan houden in het volgende seizoen.


Het nieuwe seizoen =D:
The Lost Brother[ Naruto Characters]

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • DesxTiny

    Dit meen je niet... Woah.. En dan gaan ze? En dan.. En dan...

    NEEEEEE!
    Niet aardig van jou, helemaal niet aardig.

    Anyways; Ik vond dit verhaal echt geweldig, zonde dat het ten einde is. Ik zal vlug het vervolg lezen, en dan een abo & die shit nemen.

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Omg zoo mooi :'(

    1 decennium geleden
  • Muerte

    Snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • INFIRESMAN

    T______T

    dit.
    was.
    AWESOME!!!!!!!!(yeah)

    nieuw seizoeeeen
    nieuw seizooeeeeeeeeeeeen -dansje-

    1 decennium geleden
  • nakito

    :O ze mogen kiba niet achterlaten!! Maar ik vond het een super verhaal! het erg orgineel en ook omdat het een naruto story is :P ik wacht nu al op het 2e seizoen:9~ als je daarvoor nog rollen nodig bent (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen