Dit is een grapje
Het was een gezellig feestje. De muziek stond aan en de hapjes waren bijna op. “Ehm ik wil wat zeggen.” Ze draaide de muziek zachter. Jake loopt naar haar toe en pakt haar hand. “jullie weten dat ik veel ben aan gekomen en me de laatste tijd niet zo lekker voel” “ik ben zwanger” zei ze zachtjes en keek bang naar de grond. Ik kijk haar geschrokken aan. “dan wordt het kwart weerwolf, kwart vampier en half mens.”. ik kijk naar Bella’s gezicht. Ze begint plotseling te snikken. Ik loop naar haar toe en trek haar tegen me aan. “renesmee waarom heb je dit verzwegen en hoe lang ben je al zwanger?” verdrietig kijkt Bella haar aan. Vijf en een halve maand, ik was bang dat het weg moest” zegt ze beschaamd en begint ook te huilen. “hoe kon je dit verzwijgen, schat ik wordt oma en ik wil je helpen met alles”zegt Bella. “zijn jullie niet boos?” vraagt Renesmee ongelovig. “nee ik hoop dat het kindje gezond is” zeg ik ook bijna huilend. Ik omhels Renesmee en feliciteer ze. “weeten jullie al wat het word?”vraag ik nieuwsgierig. “waarschijnlijk een jongen en meisje” antwoord ze trots. “hoe gaan ze heten?” bella is net zo nieuwsgierig als ik. Renesmee knikt nee. We gaan verder met feesten door twee leuke dingen.
Nessie loopt mee met Carlisle voor een echo te maken. Bella en ik mochten ook mee. Ze deed de speciale pjama aan en ging voorzichtig lichen. Carlisle smeerde koude gel op haar buik en ze rilde en kreeg kippenvel. (*waarom heet dit kippenvel je krijgt geen vel van kippen*) Hij pakte twee apparaten. Een sloot hij aan op de computer en met de ander ging hij over Renesmee’s buik. We zagen twee babytjes. “Je zult iets eerder bevallen binnen een paar weken” zei Carlisle. Bijna een normale zwangerschap. Ik grinikte we werden nu al opa en oma en Carlisle, Esmé, Reneé, Phil en Charlie overgroot ouders.
Reageer (7)
Schattig
6 jaar geledenSuper
6 jaar geleden(*waarom heet dit kippenvel je krijgt geen vel van kippen*)
1 decennium geledenHaha, ooit het vel van een geplukte kip gezien??
Of als je kip eet ofzo.
Die structuur haha
Je hoeft niet een speciale pjyama aan voor een echo ,maja maakt ook niet uit haha.
1 decennium geledenEn verder heel leuk!
very cool
1 decennium geleden