Foto bij 92

Ik werd wakker in de logeerkamer. Pattie was gisteravond zijn kamer uitgelopen. Ik had me verstopt in de badkamer tot ze weg was. Ik was toen Justins kamer ingelopen en zag Justin boos naar de deur kijken. Hij had me uitgelegd wt er was gebeurd - ookal wist ik het. En daarna zijn we naar de logeerkamer gegaan. Hij wilde nog stiekem blijven maar deed het niet. Hij wist dat Pattie boos zou worden. Ik pakte mijn spullen en liep naar de badkamer die bij de logeerkamer hoorde. Ik douchte me snel. Ik droogde me af en kleedde me om. Mijn natte, bruine haren deed ik in een staart en liep naar beneden. Ik schrok van de twee armen die om me heen waren geslagen. Zijn warme, zachte lippen waren tegen mijn nek gedrukt. Ik maakte een klein sprongetje en giechelde. 'Hello baby.' Fluisterde hij zwoel in mijn oor. 'Goedemorgen.' Zei ik vrolijk. 'Het is al middag.' Zei hij. Hij wees naar de klok. Kwart over één gaven de wijzers aan. Wow. Had ik zó lang geslapen? 'Wat gaan we vandaag allemaal doen?' Vroeg ik. Justin nam me mee naar de keuken. 'Als eerst lunchen. Of.. Ontbijten? Whatever. En alles wat jij wilt.' Antwoordde hij grijnzend. Ik nam plaats op een keukenstoel. 'Wat wil je doen?' Vroeg hij. 'Nachtzwemmen.' Mompelde ik. Ik dagdroomde weg bij de gedachte. 'Is goed. Dan gaan we nachtzwemmen.'

Oké ik wil niet meer dan 100 hoofdstukken. Maar ik heb opeens zo veel ideeën voor de tijd samen met Justin. En vooral voor zijn verjaardag. Dus dat betekent lange deeltjes met alle beschijvingen over Jess' tijd met Justin. En allemaal romantishe shit. Wees voorbereid. (:

Reageer (12)

  • MrsHemmings

    YESS VERDER ;DDDD

    1 decennium geleden
  • PillsnCoffee

    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
    ik houd van romantische shit
    het is zoo...
    romantisch hahaaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen