Foto bij Hfd 14 - Fight with the voice

never give up'

Ik voel me verschrikkelijk, ik heb alweer moeten liegen tegen Danny. Mama is boos op me, al heb ik nu wel het eten over kunnen slaan. Dat is toch het belangrijkst?
Ik zucht, Ana heeft gelijk. Ik moet er gewoon niet zo over piekeren. Altijd blijven lachen. Ik zet de computer aan en zoek ‘Don’t worry, be happy!’ op. Deze speel ik af. Door het saaie deuntje en de saaie stem, moet ik lachen. Ik draai me om en zie mijn mobiel liggen, waardoor mijn stemming gelijk weer veranderd. Ik raap de onderdelen op en probeer het weer in elkaar te zetten, het lukt me. Twijfelend zet ik mijn mobiel aan.

2 nieuwe berichten – Bloody Mary – 12:14
Waarom kijk ik naar boven, en zie ik je daar op het dak staan? Ik ben altijd bij je, and I gonna make you crazy..

Fijn hé, dus ik ben weer bekeken geweest. Door Bloody Mary voel ik me nog rotter, ik besluit iets terug te sms’en.

Waarom val je me lastig?

Dan zie ik dat ik nog een nieuw bericht heb, ik zucht even, en open het dan.

1 nieuw bericht – Danny – 13:26
Ik maak me zorgen om je, Rose.

Ik staar naar het oude schermpje. Waarom maakt hij zich zorgen? Zie ik er dan zo slecht uit? Ik loop naar de spiegel, ik snap al wat hij bedoelt. Hij is bezorgd omdat hij bang is dat ik dood ga aan het dik zijn.
Boos sms ik hem terug: LAAT ME MET RUST. Hij mag niks weten, helemaal niks.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen