110
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Nouja. Als ik lange reacties ga schrijven worden ze zo interessant. Want dan ga ik dingen zeggen en dan dwaal ik van je verhaal af haha.
1 decennium geledenMaar je wilt een leuke reactie, hier komt ie. -als ik genoeg tijd heb en als ie wel leuk wordt doordat ik zo naar school moet want het is al kwart over 7 en ik moet de trein van kwart voor 8- oeeh nog iets interessant. Wajooooww! Record! Ik ben nog nooit zo snel afgedwaald bij een reactie haha.
Maar je verhaaal is echt GE-WEL-DIG. KIJK! Het zijn drie woorden leuk he? oEH 'Ge' is een woord. Dat ga ik nu vaker zeggen ohyeah.
En je verhaal is Awesome -dat is hetzelfde ongeveer maar nou en- Amazing -ook hetzelfde, LAAT ME NOU!- FANTASTISCH. Leuuuuk. Mooi geschreven, origineeel, WAAAAUUUUWWW. Prachtig, super!
LALALALALALLALALALA.
Bij sommige mensen maak ik een sprookje van mn reactie, nouja. Bij de mensen bij wie ik nogal beloofd had waarbij ik lange reacties zou doen als ze een stukje hadden geplaatst.
Maar wil jij ook een sprookje van je verhaal? Dus je verhaal alleen dan in een sprookjes verzie. Je weet wel. Met een boze wolf, stiefmoeder, stiefzusjes, een appel, pratende dieren, prins op het witte paard, drwergen, nou ja. Wat komt er allemaal in een spookje voor?
Ik ga er gewoon een schrijven, of je dat wilt ofniet. Grrr.
Er was eens een meisje genaamd Audriana, beter bekent als Audry. Ze zocht naar haar moeder, want die was opgesloten door het eh.. Lot achter slot en grendel. Niemand kon de sleutel vinden, maar Audry zocht en zocht, en vond de sleutel in het huis van haar niet biologische ouders -hoe noem je dat?- tenslote vond ze ook nog eens een sleutel in het weeshuis waar alle dwergjes woonden. Ze zocht naar haar moeder, en ze dacht dat ze voor altijd lang en gelukkig leefde, maar in elk sprookje komt er wel iets slecht voor. Dus zo leefde Audry verder. Ze kreeg gevoelens voor haar broer, Justin Bieber. En hij ook voor haar. Maar ze waren broer en zus! Ondertussen ontmoette Audry de boze wolf, Vicky. Vicky deed heel afstandelijk tegen Audry, maar Audry had zo'n groot hart, dat ze de wolf te hulp schoot. Vicky begon Audry te vertrouwen, en zo veranderde de boze wolf in een mooi meisje met rode haren, BOEM. Maar toen kwam de klap. Pattie, waaarvan ze dacht dat dat haar echt moeder was, had gelogen. Justen en Pattie waren geen familie van Audry! Ze was de beste vriendin van haaar gestorven moeder! Na lang gehuild te hebben, kwam Justin haar troosten. Ze werden een koppel, en hij nam haar mee op zijn paard. En ze leefde nog lang en gelukkig.
TADAAAAAAAAAA. Hoe was je hem? Oehh, het is al half 8 OMG. Ik moet gaan!
Nou dooeeeeeii xxxx
veel leespliezier nog met mn spookje !
Snel verder!
Awhh die Vicky lijkt me echt sweet <33
1 decennium geledenik kan niet echt leuke reactie's verzinnen maarjaa
Je schrijft goed en best vaak wel veel stukjes per dag, vind ik dan;o
1 decennium geledenen het is echt een leuk verhaal,
vooral als er iets onverwachts gebeurd ofso, dan denk je echt wtf wrm dat opeens,
maar als je dan verder leest, dan is het echt goed <33
en dan wacht ik weer met smacht op het volgende stukjeee
en dat vind ik het leuk als er weer een nieuw stukje is,
trouwens sorry dat ik niet elke keer een reactie zet,
kweet niet of je het erg vind,
maar dat kom niet omdat ik het stom of saai vind ofso,
maar meer omdat ik er dan niet aan denk enso,
maar je schrijft echt goed en het is echt een leuk verhaal,
dus je moet zoiezo nooit gaan stoppen met dit verhaal;$
en aaals je dat doet, moet je een vervolg schrijven:$
hihihi, maar je schrijft goeeedd<3333
ahw echt zielig voor vicky.
1 decennium geledenverslaafd aan dit verhaal ik moet afkicken -neehoordatwiliknieteens.-
snelverderr.
<3
1 decennium geleden