Alweer opa
Ik zat met Fionna op mijn schoot. Fionna groeit en eet goed. Bella komt de kamer binnen en roept paniekerig "Carlie komt, wat moeten wde zeggen over Fionna?" ze keek me bang aan. "we zegen dat ze ons kind is, wel leuk dat hij komt" ik snapte haar paniek niet echt ehlemaal. Fionna strekt haar handjes naar Bella. Weer etenstijd voor haar. Ik loop naar de keuken en begin een banaan te prakken. Ik ben nieuwsgierig hoe zou dat proeven? Ik pak een lepel en doe er een beetje op, ik stop het in mijn mond en tuf het gelijk uit. Ik hoor Bella in de kamer lachen en Emmet boven. Tsja het is mijn eigen schuld. Ik pak een lepel voor Fionna en loop met het bakje naar Bella. Ze geeft Fionna aan mij ne zegt "ik ben even omkleden oke?" ik knik en geef Fionna te eten.
IK til haar op en we lopen naar haar kamer. Ze krijgt een gekleurd jurkje aan. We waren met zijn vijfen thuis de rest was aan het jagen in Goat Rocks. Ik luisterde want ik hoorde Charlie's bandne de oprit opkomen. Nessi een Jake waren boven klef aan het doen. Ik en Bella zouden het nooit zo doen zoals hun.De bel ging en ik deed de deur open. "hoi charlie, gefeliciteerd met je 2 de kleindochter"zei ik met een glimlach. hij keek me blijk aan "hoe heet ze". "fionna"zei ik trots. Bella lag op de bank met Fionna alsof ze net bevallen was. ik ben benieuwd of het weer een is met zo'n ziekte. "Ze is kern gezond en heeft gelkkkig geen ziekte zoals Renesmee" zei ik. We liepen de woonkamer in waar Bella op de bank lag. "alles goed met je"vroeg Charlie en hij keek verliefd naar Fionna. "Ja pap, ji nog gefeliciteerd he"en ze grinnikte. "ze is wel mooi he"stamelde Charlie. Fionna had Chocolade bruine ogen en haarkleur. Bella gaf Fionna aan Charlie en hij wiegde haar heen weer. "hoe is het met Renesmee?"vroeg Charlie nieuwsgierig."goed hoor ik ga haar even halen"zeg ik en ik sta op. Ik loop naar hun kamer en klop op de deur. binnenIk zucht nessie dacht gewoon want dat was makkelijker dan praten maakt ze me wijs. Ik looop naar binnen en zie haar op Jake's schoot zitten. "komen jullie even naar beneden, opa is er het hoefd maar 10 minuten maar laat wel even je gezicht zien. Ze volgde me naar beneden waar ze iedereen een kus of een hand gaven. Nessie makt beschuit met muisjes en schenkt drinken voor iedereen die mens of wolf is. Fionna begint te huilen en ik sta op voor een fles warem melk. Charlie geeft haar de melk. Ze heeft erge dorst en drinkt het gulzig leeg. "we brengen haar naar bed oke?"meld ik vragend aan Chaarlie. moeten wij even bij Charlie blijvenIk knik naar Jake die rerug knikt. Bella ageeft haar haar pjama aan en we lezen nijntje voor (*zie je edward al voor je of in een nijntjes pak:)*) Ik pak Bella's hoofd (* okee dit klinkt erg dom*) en kus haar.
Reageer (8)
cool hoor;)
1 decennium geledenwelke ziekte heeft nes?
1 decennium geledenOMG edward als konijn(lol)
1 decennium geleden