Leuk verhaaltje over Rav en ik die naar Den Haag gaan x']
SHELLEY, VOORTAAN GA JIJ MEE!!
oh btw: shelley kan WEL met de randstadrail omgaan, dus wij lopen haar gwn altijd achterna x']
randstad = een soort van trein/tram zegmaar en ov is kaaryje waarmee je dan moet in en uitchecken ofzo zodat je met openbaar vervoer kan reizen
Nietsvermoedend gingen wij (zonder shelley ö ) naar de mandela om vanuit daar direct door te gaan naar Den Haag, dus vroeg Aimée(ik) voor de zekerheid of Rav wel een kaartje had gekocht, rav: "nee", aimee: "WAT!?"dus toen gingen we eerst naar cemtrum west met de randstadrail, voor rav zwart x'] Daar aangekomen kochten we snel een kaartje voor dr en gingen terug naar de randstad. na iets van 11 minuten wachten was ie dr eindelijk en we gingen er in zitten(YAAY ) toen stopten we bij centraal station, maar wij hoefden er pas bij spui uit dus we blijven rustig zitten, roept die randstad man opeens om: "we stoppen niet bij Spui, we gaan door tot de grote markt" wij: "WAT!?" "wat is grote markt? waar?" maar we waren al te laat, de deuren gingen dicht en we reden richting de grote markt. daar aangekomen stapten we op goed geluk uit en liepen de trappen op. we staan buiten: "Waar zijn we? ._." dus ik trek dr mee om rond te kijken, herken helemaal niets... Dus besluiten we om terug te gaan om toch bij centraal station uit te stappen, toen stopte hij opeens bij spui, dus wij helemaal: YES, EERSTE KEER DAT WE GELUK HEBBEN " en toen waren we dan toch eindelijk in den haag. toen hadden we nog heel even en zijn we mac gaan eten en naar de claire's gegaan... met de bedoeling om een riem te kopen... uiteindelijk alleen stropdas gekocht x'] die riemen passen nooit x_x naja wij dus happy terug om half 5. en we lopen rustig naar spui: "OH SHIT, DAS WAAR OOK, HIJS AFGESLOTEN" dus wij snel naar centraal station rennen. waar we eindelijk in een randstadrail op weg naar huis kunnen. dus komen we eindelijk bij centrum west aan, wil ik net gaan uitchecken met ov GAAT DAT RODE LICHT KNIPPEREN dus ik spring er geschrokken uit...Aimee: "NOU HEB IK NIET UITGECHECKT" naja boeieeee, toen moesten we naar mandela want onze fietsen stonden bij mandela, dus zoeken we de randstadrail die naar mandela gaat, aimee: "WAAROM STAAT DE MANDELA ER NIET BIJ(op die kaart)" uiteindelijk kies ik dus voor een bepaalde randstadrail: "Ik geloof dat javalaan mandela is" dus wij pakken de randstadrail naar javalaan, en bij elke halte kijken we hoe verschillende mensen uitstappen, hopend dat de mandela snel komt. toen kwamen we eindelijk bij javalaan uit, EN TOEN STAPTE IEDEREEN OPEENS UIT dus wij schrikken want we waren de enige, man uit randstad: "Kunnen jullie alsjeblieft uitstappen?" wij: "WAT?! MAAR WE WETEN NIET EENS WAAR WE ZIJN":|dus aimee snel uitchecken en rav meetrekken naar buiten. en daar stonden we dan LETTERLIJK in de middle of nowhere. dus wij in paniek ouders bellen en na veel gedoe kwamen we weer terug bij centrum west waar mijn vader ons heeft opgehaald en bij mandela weer heeft afgezet waar wij onze fietsen hebben gepakt en door de regen terug naar huis zijn gefietst.
oftewel: SHELLEY JIJ GAAT VOORTAAN MEE NAAR DEN HAAG
dat was mijn leuke verhaaltje
Reageer (2)
haha
1 decennium geledengeweldig strike
1 decennium geleden