Foto bij En wat nu dan ??

Hoe het verder ging met Annabella Vermeulen!!...

Annabella schrikt, haar vader begint een heel verhaal wat ze nu weer heeft geflikt en dat het zo niet meer kan. Haar vader gaat verder en zegt:''het kan zo niet meer verder lieverd, jij, ik, je moeder en je mentor gaan vanavond een goed gesprek voeren en dan zien we wel verder'' ''Je gaat nu naar je kamer en gaat je huiswerk maken, we eten om 6 uur, en om 8 uur gaan we naar school. We komen je niet roepen dus wees maar op tijd, wegwezen nu!! Annabella rent huilend naar boven en gaat aan haar bureau zitten, van huiswerk maken komt niets... Om half 5 gaat haar telefoon af, het is Kelly, ze twijfelt zal ze nu wel opnemen ? Ze ziet er niet uit en is helemaal overstuur je hoort het aan haar stem, ze klikt haar naam weg. Even later stuurt ze toch maar even een smsje naar haar, ze smst: Sorry dat ik niet op nam, kan nu even niet praten. Snap jij wiskunde ?? x'jes Annabella.
Ze gaat een boek lezen voor Nederlands, even later hoort ze haar mobiel, smsje terug van Kelly:'' Is goed meis, tot morgen, x'jes Kelly. Het boek is uit nu nog een verslag schrijven met tekening, gelukkig vindt ze tekenen leuk, dus dat is zo af. Om 6 uur loopt ze naar beneden en gaat zwijgend langs haar moeder zit en tegenover haar vader, ze schept alles zelf op en zwijgt. Na het eten pakt ze wat pap. Daarna loopt ze naar boven en gaat verder met haar boekverslag, zo schrijven klaar nu een tekening maken, dat is niet zo moeilijk ze maakt een prachtig Gezichtsbedrog tekening. Ze stopt hem in haar boekentas en doet alle andere boeken erin, dan hoeft dat morgen niet meer. Ze probeert even te slapen maar dat lukt niet, even later gaat haar mobiel af, het is Debby. Ze neemt op en zegt dat ze nu even niet kan praten en dat ze zo weg moet, Debby snapt het niet en doet een beetje kattig, Annabella hangt op en zet haar mobiel uit. Ze loopt naar het toilet en wast haar gezicht schoon en haalt haar make-up eraf. Het is bijna 8 uur dus even bijwerken en andere kleren aantrekken want deze zijn helemaal vies geworden. Ze trekt een prachtig blauw jurkje aan met een zilveren legging eronder. Ze steekt haar haren op en werkt haar make-up bij. Ze loopt terug naar haar kamer en doet haar oorbellen, armband, ring en ketting om. Het kettinkje van haar oma, die is al 2 jaar overleden, ze komt er maar niet over, het prachtige blauwe jurkje heeft haar oma gemaakt. Klokslag 8 uur, ze loopt naar beneden en trekt haar schoenen en jas aan. Ze gaat op de bank zitten en pakt een pepermuntje uit de kast. De t.v staat aan, journaal vervelend. Haar moeder gaat in de stoel tegenover zitten en zapt naar een andere zender. Haar vader zet de auto buiten en ze lopen naar buiten. Annabella gaat achterin de auto zitten en doet haar raampje open, ze weet dat het nu echt mis is. Haar ouders hebben als een gedreigd haar naar een internaat te sturen maar toen dreigde ze weg te lopen en is dat niet gebeurd, maar ze weet dat dat nu wel kan gebeuren. Even later komen ze aan op school en lopen naar het wiskunde lokaal waar haar mentor op haar zit te wachten. Ze neemt plaats tegenover haar Mentor langs haar ouders. Meneer brugink begint met praten en zegt dat het zo niet langer kan en haar ouders maar braaf knikken, Annabella begint zachtjes te snikken en duikt in elkaar. En dan schrikt ze, haar ouders zeiden:'' We gaan naar Groningen verhuizen, mijn man heeft een betere baan gevonden en nu is het een perfect moment.'' Meneer brugink knikt, dat kan, dat zijn verder niet onze zaken maar wij hebben dit soort gedrag inderdaad liever niet op school. Het is een paar keer getolereerd bij Annabella maar het kan zo echt niet langer meer. Haar ouders knikken. Even later zitten ze weer in de auto, Annabella zit zwijgend naar buiten te kijken en denk alleen maar na hoe het nu met haar zal aflopen.......

Reageer (4)

  • 1Der

    We all want more:D

    1 decennium geleden
  • PinkWolf

    wow, dat plaatje is raar, wou dat ik zo mooi kon tekenen.
    ben het helemaal met xMetallica en ziggy eens
    snel verder echt een topverhaal.
    xxx

    WE WANT MORE
    WE WANT MORE
    WE WANT MORE


    (krul)

    XD

    1 decennium geleden
  • xSandra

    woejoww echt gaaf <3
    haar tweede persoonlijkheid(sweet) ;D ;D
    heel snel verder
    I WANT MORE I WANT MORE
    I WANT MORE
    I WANT MORE

    (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen