"Kokomon? Dus dat betekend dat jij de In-Training vorm bent van Lopmon!" zei Jiro. "Ay dat ben ik zeker, Jiro-kun!" Kokomon had nog dezelfde stem als toen hij Lopmon was. En toen hij Wendigomon was. "Jaa, dat wou ik nog vragen! Was jij nou dat grote beest?" "Ja duh-uh. Natuurlijk was ik dat, Jiro-kun!" "Dat was nou Digivolutie." zei Alex. "Dat is wanneer een Digimon van vorm verandert en naar een hoger level kan veranderen." "Ja, dat kan ik ook!" zei Dracmon met een grote grijns. "Dracmon, kun jij ooki Digivolven?" "Ja, want anders zeg ik he niet!" "Waarom heb je dan niet meegeholpen in het gevecht zonet!" schreeuwde Jiro kwaad. "Jiro, doe rustig!" schreeuwde Alex terug. "Dracmon heeft een tijdslimiet aan zijn Digivolutie vastzitten! Als hij is geDigivolved, kan hij een paar uur niet meer in die vorm terugveranderen!" Alex vond het niet leuk dat Jiro pissig werd op Dracmon. "Sorry Alex! Sorry Dracmon! Het spijt me echt heel erg!" zei Jiro met een heel rood gezicht. "Ok, excuses geaccepteerd, maar ga niet nog een keer tekeer tegen Dracmon." zei Alex met een koude blik teerwijl hij samen wegliep met Dracmon om te kijken hoe het met Impmon ging. "Kokomon, ik was een beetje te hard tegen Dracmon, of niet?" Ja, dat was je zeker."

Gelukkig ging alles goed met Impmon. De groep was al weer onderweg, maar Alex gunde Jiro geen blik, Nathan had Impmon op zijn rug, Kyoko en Lunamon liepen zij aan zij, en Kokomon zat op Jiro's hoofd. Wat ben ik toch met een rare groep opgescheept. Hoeveel Digidestined zouden er eigenlijk zijn? "Heey Lunamon, weet jij hoeveel Digidestined er zijn?" vroeg Jiro. "Ik weet het niet zeker, maar volgens de legende zouden het er zeven moeten zijn." "Legende? Is er een legende?" "Ja, maar daarvan kun je hier niks vinden op Browser Island. In mijn thuisplaats Freezer vind je echt heel veel legendes, zoals "The 3 Great Angels", "The Seven Lords Of Sin" en "The Aegis Dragon". Maar de beroemdste is toch wel de legende van de Digidestined." "Wow, dus wij vieren- auw! sorry achten zijn heel populair!?" zei Jiro terwijl hij werd gebeten door Kokomon. "Zeven he?" zei Nathan. "Hoe zouden de andere drie zijn?"

"Dracomon! Dracomon, waar ben je?" Een meisje kwam uit het struikgewas gelopen. Ze had blond haar tot het midden van haar rug, een bril, een t-shirt met een rokje eronderaan met wat laarzen. Ook was ze een beetje klein. "Dracomon, waar ben je nou weer? Inu, help me nou eens even!" zei ze tegen iemand achter haar. Achter haar stond een lange jongen van ongeveer 17, met bruine, korte haren, een eenvoudig t-shirt aan met een lichtbruine spijkerbroek met normale schoenen. Ik kan er toch niks aan doen dat dat mormel weer eens is weggevlogen!" riep hij terug. Achter de jongen kwam een Digimon. Hij was rood met blauwe strepen. Op zijn hoofd had hij hele grote oren en op zijn achterrug stekels die rechtop stonden. "Waarom moeten wij nou altijd naar dat mormel zoeken! Is hij weer eens wakker, vliegt zij weer weg!" "Elecmon heeft gelijk, Esther. Je moet echt beter letten op Dracmon." zei Inu "Sorry, Inu..." "Ah, daar is ze al!" riep Inu terwijl hij naar een open plek wees. Op een open plek lag een klein groen draakje met rode vleugels en hoorns die opgerold lag te slapen. "...Ze slaapt..." zeiden ze alledrie tegelijk. Esther wou naar Dracomon lopen, maar Elecmon sprong op haar rug om haar onderuit te helpen. "Auw, waarom doe je dat?" "Stil zijn!" "Kijk goed." zei Inu. 3 Digimon liepen samen op Dracomon af. Het waren drie kleine, gele dino's. "Wacht maar." zei Esther.

Naam: Agumon
Level: Rookie / Vaccine
Type: Reptiel Digimon
Aanvallen: Pepper Breath, Sharp Claw, Cross Fire

"Hmm, wat is dit?" zei één van de Agumon tegen de andere. "Deze heb ik hier nog nooit gezien." "Ik weet wel dat dit ding hier niet thuishoort!" zei de laatste Agumon. "Ik vind dat we haar wakker moeten maken!" "Heey mormel, word eens wakker!" De groep Agumon begonne Dracomon te porren. Ze werd heel langzaam wakker. "Ne...ne...wie is daar?" vroeg ze langzaam. "jij hoort hier niet!" zei de "baas" van de groep, want het was moeilijk ze apart te houden. "Pepper Breath!" schrreuwde een ander. Een vuurbal kwam uit zijn mond. "Elecmon, nu!" "Ja, Inu! Super Thunder Strike!" Een donderstraal werd geschoten vanaf Elecmon's stekels en die de drie Agumon raakte. Esther rende snel naar Dracomon toe en ontwijkte samen met Dracomon de vuurbal. "Gaat het Dracomon?" "Ja, Esther. Sorry dat ik weer wegvloog..." "Maakt niks uit, ik weet dat je er niks aan kunt doen." De Agumon stonden weer op en begonnen zeer boos te worden op Inu en Elecmon. "Waarom doe je dat! Wie denk je wel niet dat je bent!" "Elecmon, wil je het laten zien?" vroeg Inu. "Oh, hell yeah!" Inu pakte zijn rode Digivice en schreeuwde: "Digivolve!!!!!"

Elecmon Digivloved in......Leomon!!!!!

In plaats van het rode dier stond nu een leeuw op twee poten met de lengte van een lange volwassene. Hij had een broek aan en op zijn heup een zwaard. "Had je nu nog wat?" vroeg Leomon. "N-n-n-n-nee hoor! hoe kom je daarbij?" We gaan al meneer, doe ons niks!" zeiden de Agumon terwijl ze wegrenden. Leomon keek met een trotse blik naar de drie wegrennende dino's.

Reageer (1)

  • Esutaa

    Yay! Ik kom er in voor!!xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen