Hoofdstuk 111
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
ik hoop niet dat tom toch komt!
1 decennium geledenEn snel verder
1 decennium geledenWow jonge, dat mag mijn vader ook wel eens zeggen
1 decennium geledenGaat er ook nog wat leuks gebeuren op dat feest? ^^
Woehoe, Linda568 lijkt op mij
1 decennium geleden*feestje op 3de kerstdag vieren* hoho,het is nu 5de kerstdag, toch?
Maarja, Amused en ik lijken ook wel op elkaar, want we schrijven allebei lange reacties, vinden Tom een stomme slijmbal die ontzettend irritant is en vinden allebei dat hij moet opflikkeren.
HOO EENS EVEN! nienster12 zegt me hier eens wat!
Komt het niet een heel klein beetje door JAMES DAT DIE STOMME SLIJMSLAK BIJ LILY IS GEKOMEN?
HAAT AAN JAMES&TOM!
Sorry, ik vind Scorpius gewoon zo leuk *zucht*
Ik reageer teveel:O en te lang! Geen problemen mee, toch? Is wel leuk, toch? Ik doe er altijd wel mijn best voor! *pruilt*
-Xx-
@Amused
1 decennium geledenSsssst zeg nou niets, dan hebben wij Scorpius *veelbetekenende blik*
Dit wordt geen lange, want ik heb al een lange (langer dan Amused, en hij gaat NIET over Teletubbies(duivel))
Maar je moet vlug doorgaan, anders kidnap ik Scorpius gewoon opnieuw, en dan kus ik hem weer:P
Tom is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lief(H) Hoor Lily!
Neem Tom maar
Geef mij Scorpius maar(H)
WANT HIJ IS TÉ LEUK!!
Sorry, ik ben (ik beken nu eerlijk:O!) verliefd op hemm(H)
Wtf, ik ben gewoon verliefd op een figuur in een verhaal!
Heb ik ook een tijdje met Aang van Avatar gehad, maar toen bedacht ik me dat dat totale onzin was en kwam ik weer bij zinnen...
Toch nog aardig lang, vind je niet? Tja, daarvoor ben ik Jipster (nu zonder 10 )
Muhahahaha, ik blijf langer dan Amused(duivel) maar Amused is wel aardig hoor, en jouw medecoach!
Oja, coachyell, moet ook nog even:
HUP SQUARE! VANDAAG NOG EEN NIEUW STUKJE, HÉ? JAA, VANDAAG NOG!
MORGEN IS HET AL TE LAAT, WANT DAN IS HET GEEN VANDAAG MEER (Poehpoeh, logica!) DUS OPSCHIETEN, IK WORD ONGEDULDIG!
VlugDoorgaan?