Hoofdstuk 111
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Amused is BACK!
Ik had het een aantal dagen te druk voor lange reacties maar nu ben ik er weer!
Ik vind je verhaal zo goed!
En ik ben ook Scorpius-fan!
Tom moet dood
En ik heb een tijdelijke teletubbieverslaving dus mijn moordpoging op Tom is mede mogelijk gemaakt door de Teletubbies
Op een mooie dag is Nono alle koekjes aan het opzuigen. Normaal is er een smiley op elk koekje maar een van de koekjes heeft vandaag een sip gezichtje en is dus slecht. Maar Nono ziet dit niet en zuigt het koekje op.
Als het koekje in Nono zijn buik zit behekst het Nono zodat ze slecht is.
De 4 teletubbies komen terug van wandelen en willen wel een paar lekkere koekjes eten. Maar als ze binnen komen kijken ze in de ogen van Nono en Nono hypnotiseert hen.
De teletubbies zijn nu ook slecht en ze willen Tom doden omdat hij Lily van Scorpius wilt afpakken.
's nachts lig ik te slapen dus ik merk niet hoe ze hem doden maar 's morgens lees ik in de ochtendprofeet in het stuk van pulpers (wat is haar voornaam eig, is het de dochter van die ouwe?) dat Tom weetikveel dood is aangetroffen in zijn bed en op zijn borstkas lagen allemaal koekjeskruimels in de vorm van een gebroken hart.
Einde.
Ik hoop dat ik nu een lange reactie heb en jou een manier heb gegeven om van Tom af te geraken. Oeh, en dan kan hij ook niet naar het Derde kerstdag feestje komen en is alleen Scorpius er.
Waarom wil Harry eigenlijk dat ze een feestje geven?
om hun vrienden te leren kennen?
ik snap het niet maar ik wil het weten!
en daarom moet jij nu snel verder schrijven!
WOEP WOEP, ik hou van jou verhaal WOEP WOEP
Edit: van het teletubbieverhaal wou ik eigenlijk een echt verhaal maken maar dan dat alleen Lala gehypnotiseerd is en dat ze de andere wilt vermoorden maar dan redt Po iedereen. 1 decennium geleden
Ik kan dus niet zulke lange reacties schrijven en ik ga het ook niet proberen. Jipster en ik lijken op een punt wel op elkaar. We zijn allebi Scorpius fans
1 decennium geledenScorpius is gewoon fatatstisch en cool en lief en schattig en sweet en alles wat leuk is(H)
leuk!
1 decennium geledenIk stuur hem wel op hoor(A)
1 decennium geleden*pakt de postzegels om op Scorpius te plakken*
Zoooo
*plakt Scorpius onder*
*struikelt PERONGELUK tegen Scorpius aan, en zoent hem GEHEEL PERONGELUK*
Woeps, niet tegen Lily zeggen hoor!
*kust Scorpius stiekem nog een keer*
Wat ben ik klunzig vandaag!
Mondje dicht tegen Lily!
Muhahaha, ik stop hem nu in de brievenbus!*afscheidskusje*
NEEEEEE SCORPIUS LAAT ME NIET ALLEEN!
Scorpius: Mooi wel! Je rand me gewoon aan!
Ik: boeiend...?
Lily:: Wat doe jij met mijn vriendje?
Ik: Moet gaan, euh, Jacob Black wacht op me, we gaan, euh, oranje lama's aaien!
Scorpius&Lily: ?
Zo, opgestuurd!
Maar wie moet ik nu kidnappen? Tom? Nee, die heb je ook nodig. Heb je Draco nodig? Oh wacht, die is nu oud, en grijs, en kalend...
Laatmaar.
Ik doe het wel een tijdje zonder iemand *lonely:(*
Oeh, ik zie een bericht in mijn gastenboek!
Oh wacht, das Loveless, waarschijnlijk over dat ik niet mag zeuren:$
Ga héél even kijken, hoor!
________________________________________________________________________
Oh, ik mocht wel zeuren! Jeeeeej(yeah)
Maar nu zeur ik ookbij jou dat je vlug moet doorgaan!
Ik heb namelijk NIETS te doen. Had net een nieuw boek gekocht, Twilight de Graphic Novel deel 1, maar die had ik binnen een half uur uit, en toen ging ik jouw story lezen, en toen ging ik reacties schrijven, die, zoals ik net lees, maar half over het verhaal gaan...
Eigenlijk meer over het FEIT dat Scorpius té leuk is(H) Ik kan hem niet weerstaan... Daarom had ik hem gekidnapped..
IK BEKEN!
Maar ik moet nu eten:(
Vlug doorgaan!
Haha. Harry is nog steeds een beetje jong en kinds :'D
1 decennium geledenSnel verder, op naar de 222!