Chapter 2 - Uitleg
"Kurohime? OH.MIJN.GOD. Jij bent Hime-Chan! Een van de 5 leden van de japanse band "L0ve!" Kyoko keek Jiro aan met een minderwaardige blik. "Ik wil zooooo graag je hand schudden!" Jiro wou Kyoko's hand vastpakken, maar het wit-blauwe konijntje kwam ertussen."Waag het haar hand niet vast te pakken, klein rotjoch!" Het konijntje smeet razendsnel haar 4 oren tegen Jiro's hand aan. "Auwwwww, die oren zijn keihard!" "Lunamon, waarom doe je dat!? We moeten samenwerken dus maak alsjeblieft geen vijanden!" schreeuwde Lopmon. "Sorry Lopmon, maar ik kan er niet tegen als een jongen van zijn caliber de hand van Kyoko-neesan wilt vastpakken." Lunamon keek Jiro's kant op en zei: "Sorry mens." en keek snel weer weg.
"Nou, nu dat je kennis hebt gemaakt met ons drie, kunnen we snel weer verder!" zei Lopmon. "Wacht, moet ik niet kennismaken met jullie dan?" vroeg Jiro. "Nee yoh! Toen je hier lag, heb je in je slaap je voorgesteld." "Oh, ok dan... Wacht effe, waar ben ik nou in hemelsnaam!" "Nou Jiro-kun, je bent in de "Digital World". Ik ben Lopmon, jouw trotse partner! Op dit moment zijn we op "Browser Island", het begin van jouw avontuur!" "Wow..." Jiro keek met een ongeloofwaardige blik. Hij kon nog steeds niet geloven dat hij in zijn computer werd gezogen. "En dat wat om je nek zit is je Digivice!" ging Lopmon vrolijk verder. Jiro voelde aan zijn nek al iets zitten, maar nou pakte hij het ook vast. Hij haalde een klein, blauw machientje tevoorschijn. Het leek wel op zo'n ding van de Tamagotchi! Jiro zag dat Kyoko ook een klein machientje had, alleen die van haar was zwart en zat vast aan haar riem. "En wij zijn Digimon!" zei Lopmon terwijl hij zichzelf en Lunamon aanwees. "Wij wonen in de Digital World!" Lopmon leek wel het hyperactieve konijn van Jiro's basisschool, die rondjes ging rennen zodra hij een wortel zag.
"Nou Jiro-kun, we moeten verder! We moeten de andere Digidestined vinden! Zij hebben ook allemaal een partner en een Digivice!" "Oke dan, ik zal wel meespelen..." Jiro geloofde het nog steeds niet. "Kom, dan gaan we!" zei Jiro tegen de kleine groep. "Oh, maar Jiro-kun, je moet wel uitkijken voor de Digim..." Lopmon kon zijn zin niet afmaken, want net toen Jiro een struikgewas in wou gaan, botste hij tegen een groene Digimon aan. De Digimon leek op een ogre, alleen deze had leren kleren aan, een rode hanenkam en een knuppel van hout. "Heey, wat mot jij! zomaar ff tegen me opbeuken!" De Digimon flipte helemaal tegen Jiro.
"Oh god, krijgen we dit weer..." zei Lunamon tegen Kyoko. Kyoko keek haar aan en glimlachte een klein beetje.
Reageer (1)
jep jep x huggt kudo knopje
1 decennium geleden