Een jongen plofte neer op zijn bed. "Japanse museums" was net afgelopen. "Wat is dat programma toch interressant...dus niet". Jiro Tsurugi, een jongen van 15 jaar. Hij woont samen met zijn vader, zijn moeder is 5 jaar geleden overleden. Jiro ziet er altijd netjes uit, nu heeft hij een blauwe streepjes blouse aan, een zwarte broek en zijn zwarte stropdas, iets wat hij altijd om heeft. "Wat is mijn leven toch saai. Zou er maar eens iets spannends gebeuren..." Zijn moeder glimlachte hem toe, vanuit haar blauwe fotolijstje. Het lampje van zijn laptop flikkerde uitdagend, hem vertellend om nog even te kijken. "Ach, waarom ook niet?" zei Jiro tegen zichzelf. Jiro deed zijn laptop open en bekeek zijn mailbox. "1 nieuw bericht" kwam er tevoorschijn. "Hmmm, ik ken dit adres niet? LUCEMCH@sovereign.jp?" Hij klikte het berichtje maar aan, hij had toch niks te doen.

Beste Jiro Tsurugi,

dit is de kans van je leven!
Doe mee aan deze enquete en win de reis van je leven!

Onderaan het berichtje stond een link. Jiro klikte erop. De site opende zich. 5 vragen stonden op een rijtje. "wat zijn dit voor vragen?"

Heeft U ooit een abnormaal ding zien vliegen?
"Ja."
Welke kleur had het?
"Een rode met gele kleur."
Hoeveel vleugels had het?
"4."
Zag je dit wezen in de zomer van 2010?
"Ja."
Was het naar het zuiden aan het vligen?
"Ja."

"Wat een rare vragen zijn dit? Hoe weten ze dat allemaal over die vogel?" Jiro was aan het eind van de enquete. Een klein berichtje kwam tevoorschijn.
"Dank U voor het invullen! Heb een prettige reis..."
"Een prettige re..." Voordat Jiro zijn zin kon afmaken, verscheen er een portaal in de computer. Het portaal zoog Jiro op en toen was hij weg. Op dat moment, verdwenen er nog eens 6 kinderen in Japan.

"Jirooooooo... Jirooo-kun!" "Word wakker, klein rotjoch!" Jiro werd langzaam wakker. Voor hem stond een klein bruin konijn op 2 poten, met hele lange oren. Het dier had 3 hoorns op zijn kopje. Op zijn lichaam waren er verschillende roze vlekken. Naast dit konijn stond nog een ander konijn. Dit konijn was wit-blauw met 4 oren. Het onderlichaam leek op een klein jurkje dat met een roze lint vastzat. Op het voorhoofd zat een lange pluk. "Heey, ben je wakker Jiro-kun?" zei het bruine konijn. Het sprak... het konijntje sprak! "Aaaaaaaahhhhhh, een pratend konijntje!" schreeuwde Jiro voordat hij zich achter een steen verstopte. "Een konijn? Ik ben geen konijn. Ik ben Lopmon, Jiro-kun!" zij het bruine konijntje. "L-l-l-lopmon?" vroeg Jiro met een trillende stem. "Ja, een Lopmon." zei een onbvekende stem vlak achter Jiro. Jiro draaide zich om en zag een meisje gekleed in Gothic Lolita stijl. Het meisje had lang bruin haar tot aan de onderkant van haar rug en op haar hoofd zat een leuk klein hoedje vast aan haarband. Haar ogen waren donker opgemaakt. Ze had zelf blauwe ogen. Ze had een zwart jurkje aan tot haar knieën, een zwart met roze vest en zwarte laarzen van haar knieën tot aan haar voeten. "Wie ben jij?" vroeg Jiro. "Kyoko. Kyoko Kurohime."

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    super leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • Yayaoi

    Yay thank you!

    1 decennium geleden
  • Esutaa

    Yay je hebt de naam gebruikt die ik had voorgesteld!xD
    Leuk verhaal trouwens!:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen