“Oké, oké!” Riep Taylor. “Wat wil je dat ik zeg?” Je stond perplex. Deed hij nou gewoon precies wat Félicia hem opdroeg? “Bel hem, zeg dat je je vergist hebt en dat je alsnog naar die auditie wil komen.” Zei Félicia. “Als je daarna de telefoon even aan mij wil geven…” Taylor keek Félicia aan, met zijn hoofd een beetje scheef. “Waarom?” Félicia lachte geniepig. “Doe het nou maar gewoon.” Verbaasd keek je naar het schouwspel dat zich afspeelde recht voor je neus. “Uhm.. Ja, hallo. Met Taylor Lautner weer. Dat van daarnet was een misverstand, het spijt me. Ik zou erg graag bij die auditie willen zijn.” Hoorde je Taylor zeggen. “Ok, prima.” Taylor keek vragend naar Félicia. ‘Doe het!’ mimede ze. Taylor ging verder: “Ik heb hier nog iemand naast me zitten, die wil u graag ook even aan de telefoon, kan dat?” Taylor glimlachte, maar gaf het mobieltje wat onzeker aan Félicia. Félicia verdween met een big smile naar de toiletten. Taylor en jou liet ze alleen achter. “Wat was dat nou?” Zei je toen Félicia helemaal uit het zicht was verdwenen. “Ik heb eerlijk gezegd geen idee.” Antwoordde Taylor. “Maar zeg eens,” hij pakte je hand beet en streelde die liefkozend. “waar gaat die serie over? Als ik daar straks aankom moet ik wel weten wat ik verwachten kan, lijkt me.” Je bloosde een beetje door deze openbare aanraking en je wist gewoon zeker dat mensen je aan zaten te staren. Natuurlijk was dat niet zo. Enthousiast en blij dat je even afgeleid was vertelde je de belangrijkste verhaallijnen.
"De Divine-reeks telt drie boeken, die ik allemaal al een stuk of tien keer heb gelezen." Je grinnikte even toen je Taylors verbaasde gezicht zag. "Het verhaal gaat over een meisje, die er op een dag achter komt dat ze speciale gaven heeft. Na heel wat zoektochten komt ze erachter dat ze afstamt van de Griekse godin Polyhymnia, één van de negen Muzen. Het meisje, Divine genaamd, heeft onder andere de gave mensen in slaap te laten vallen wanneer ze zingt. Deze gave is vervelend, maar tegelijkertijd ook heel gevaarlijk. Ze wil er vanaf en haar beste vriend Cole gaat haar daarmee helpen. Klinkt best belachelijk eigenlijk, als ik het zo vertel. Maar als je het leest is het echt awesome!” “Ik vind het wel interessant klinken hoor.” Zei Taylor toen je uitgerateld was. “Dat is het zeker.” Vertelde je. “En dat de hoofdpersoon Divine heet is heus geen toeval. Divine betekent namelijk goddelijk." Je werd rood toen je zag hoe Taylor je aankeek.

Reageer (7)

  • FckThirlwall

    Ik ben verslaafd aan dit xD
    ik wil hier auditie voor doen qq

    1 decennium geleden
  • Hoping

    >3 love it snel verder of ik ga je stalken

    1 decennium geleden
  • Joszie

    Nee, dat boek bestaat niet echt (:

    1 decennium geleden
  • Uley

    OOOHH
    Ghehe
    Snel verder meis <3

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    Jaaaaaay :D
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen