De deur ging open en het lachende gezicht van Taylor kwam weer tevoorschijn. Slaperig rekte je je uit en keek op de klok. Jemig, wat ging de tijd toch altijd snel als je sliep! Je volgde iedere beweging die Taylor maakte om bij jouw bed te komen. “Je mag naar huis!” zei hij blij. “Alleen wel in een rolstoel…” Zijn gezicht betrok weer. “Ik vind het erg vervelend voor je.” Zei hij medelevend. Zijn bruine ogen priemden in de jouwe. Een warm gevoel bekroop je. “Die rolstoel kan me niks schelen,” zei je terwijl je rechtop ging zitten, “als jij me niet weggedragen had was het misschien nog wel veel erger geweest.” Je zag dat die vleiende zin indruk op hem had gemaakt, want hij bloosde weer. "De zuster komt zo om je te helpen." zei Taylor verlegen. Je keek naar de deur, die zojuist open was gevlogen. Daar had je de strenge zuster weer. "Ben je hier nou al weer, jongen?" Blafte ze. "Heb je soms niks beters te doen?" Geïrriteerd duwde ze Taylor aan de kant om jouw toestand vast te stellen. "Ik zal je een rolstoel geven en wat medicijnen tegen de eventuele pijn voorschrijven. Daarna mag je gaan." Zei ze op een kalme toon, maar met een kille blik in haar ogen. "Dankuwel." Probeerde je niet al te kwaad te zeggen. Dat lukte, want de zuster liep weer klikklakkend op haar hakjes de kamer uit. "Wat een onaardig mens." Zei Taylor en hij haalde zijn neus op. Dat zag er zo grappig uit dat je meteen in lachen uitbarstte. Dat was niet zo heel erg handig, want je keel kon het nog niet aan en je voelde wéer een hoestbui opkomen. Geschrokken kwam Taylor naar je toe lopen om je op je rug te kloppen. Even voelde je zijn gezicht heel dichtbij. Jammer genoeg trok hij die weer terug toen hij merkte dat je hoestbui over was. Hij ging weer op je bed zitten. "Zo," zei hij, "waar woon jij eigenlijk?" Je vertelde hem waar je woonde en dat je hier maar voor even was. Taylor zei dat dat ook bij hem het geval was omdat hij bezig was met een film hier in New York. Jullie vertelden elkaar nog wat over jullie zelf toen de zuster je voor de zoveelste keer kwam onderbreken.

Reageer (8)

  • Ohana

    vieze verpleegster, val toch in een beek.

    1 decennium geleden
  • Deem

    Verder je schrijft zo moooooi!

    1 decennium geleden
  • TaylorSwift

    lijkt op een droom (H)
    behalve die kut docter dan
    snel verder
    abo _O_

    1 decennium geleden
  • Hoping

    wat een gemene verpleegster met halloween hoeft ze tenminste geen kostuum of verdragsverandering te ondergaan
    en natuurlijk moet je zus het weer verstoen zal is niet
    snel verder love it!!!(H)(H)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • InsideBeauty

    Snel verder nu !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen