Je komt zo aan bij het vliegveld.

Je kijkt in de taxi naar je vliegticket. Los Angeles, United States Of America. De bestuurder kondigt aan dat je bijna bij Schiphol bent. Jouw vlucht vertrekt om 16.00 uur precies.

Het is nu 15.00. Eenmaal aangekomen, om 15.15, ren je naar de EXPO op Schiphol. Zij hebben altijd leuke spulletjes! Je ziet gelijk iets leuks voor je bijzondere gastvrouw: een mok met 'You're a good singer'
Jij koopt hem voor €5,- en gaat verder. Bij de chocoladewinkel koop je een doos vol bonbons. Toen het kwart voor vier was, wandelde jij op je hoge hakken naar je vliegtuig. Na dertien uur vliegen, kwam je eindelijk aan op een vliegveld vlakbij Los Angeles. Je ziet de man staan die Lady GaGa in de brief bedoelde. Hij had een kleine 5-persoons auto bij zich. Jij loopt naar hem toe en geeft hem een hand. Hij opent het portier en jij stapt de auto in.

Na een klein uurtje rijden, kom jij eindelijk aan bij een brede straat vol grote huizen. De man vertelt dat je moet aanbellen bij nummer 1456. Dat doe je en even later gaat de gigantische poort open. Met het cadeautje in de aanslag ren je naar de voordeur.

Reageer (4)

  • LiveEvil

    Wiee!

    1 decennium geleden
  • Herbie

    mooi

    1 decennium geleden
  • Monster23

    Youre a good singer

    KLOPT HELEMAAL (L)

    1 decennium geleden
  • xMILES

    cool (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen