53. Beer bottle
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Waarom zo laaaaaat pas? =[
1 decennium geledenMooi geschreven, echt ik hou van jou en je verhaal !
Snel verder dus! <33
Weiter bitte <3
1 decennium geledenSnel verder !
1 decennium geledenxx
verdur
1 decennium geledenNouja zeg!
'Amy- luie donder, kom je van bed af!' Ik open verschrikt mijn ogen en staar mijn stiefvader aan. 'Ik zei, kom van je bed af!' Hij blijft in de deur opening staan en ik zie een ader kloppen op zijn hoofd, dat betekend dat hij nu heel erg boos is. Waarom? Geen idee. Ik stap snel uit mijn bed en los mijn blik geen moment van hem. Ja, ik ben bang. Bang voor mijn eigen stiefvader! 'Maak eten.' Beveeld hij me- waarna hij meteen weer terug naar beneden loopt. Ik doe snel mijn ochtendroutine en een half uurtje later loop ik naar beneden. Op mijn arm zitten kleine littekentjes van de bierfles splintertjes. Ik zie mijn stiefvader in zijn stoel zitten en hij kijkt me aan. 'Dat duurde lang. Nu maak je snel eten voor me- of wil je me soms nog bozer hebben!?' Hij kijkt me eng aan en ik weet niet hoe snel ik in de keuken moet zijn. 'en pak bier!' Roept hij nog naar me. Ik maak bruin brood met salami- geen idee of hij het lekker vind. Ik breng het naar hem samen met een biertje. Hij neemt een hap. 'AMY! Salami!? Godverdegodver- nu zul je het krijgen ook!' Hij staat op, loopt op me af en geeft me een paar rake klappen in mijn gezicht. 'Stop! Alsjeblieft.' Smeek ik hem. Dan breekt het raam en speelt het A-Team muziekje af. Ik kijk op- wie is dat dan? Er staat een meisje met blond haar, blauwe ogen en een pony. In haar haar, niet naast haar. Ze heeft een SuperWoman pake aan. 'W- wie ben jij?' Vraag ik stotterend. Mijn stiefvader kijkt haar aan. 'Ik ben SuperSarah, en ik kom jou hier weghalen!' Verteld ze me. 'Daar komt niks van in!' Bemoeid mijn stiefvader zich meteen. 'Jawel!' Ze loopt naar hem toe- slaat hem in elkaar en neemt mij mee naar Bill's huis. 'Amy!' Zegt Bill opgewonden. Hij neemt me in zijn armen en we leefde nog lang en gelukkig.
1 decennium geledenMaak maar in het volgende deel dit stukje;
EINDE!
Vond je dervan?
Snel verder <33
Even voor de duidelijkheid- dat mens op de foto is het niet. ^^