Alsof...
"Bill wiegt nur nog 50 Kilo.."
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
echt mooi:)
1 decennium geledenen stiekem is het wel waar, het album is geflopt, de tour was niet uitverkocht, en ze zijn zeker over hun piek in Europa heen..
de keiharde waarheid;)
en toch blijf ik stiekem toch wel een beetje fan van ze;)
x
Super mooi!!!! Lijkt echt ent of het uit tom zijn mond komt. Ik dacht eerst ook dat het echt tom was.
1 decennium geledenPrachttg!!
xXXX
Ik zou zeggen, waarom probeer je het niet in het duits te vertalen, en stuur je het hem op, want egt, daar zit veeeel waarheid in. Echt waar, het voelt zo aan, dat het net zo is. Eventjes dacht ik dat het echt Tom was , die het schreef. Wat kan bewijzen dat jij Tom niet bent? ;p ok, dat is er mss over, maar dude, het is écht net alsof het uit de mond van Tom word. Zelf heb ik hier ook al veel gedacht, dat het allemaal 'pokerface' is, wat op tv komt, en dat is denkik wel zo.. Naja, het is gewoon zalig : )
1 decennium geledenPrachtig,echt geweldig.Als je dit leest word je echt even stil,gewoon omdat er heel veel kans is dat ze wel eens(of meerdere keren)zo denken.Precies of je ze kent.Zeer mooi!! ((*pinkt stiekem een traantje weg*))
1 decennium geledenHet is denk ik een pijnlijke waarheid.
1 decennium geledenWant de kans dat Tom écht zo denkt is in mijn ogen groot.
Maar toch echt supergoed geschreven meid <3