Even wacht ik op een antwoord terug maar omdat ik die niet krijg druk ik het gesprek weg. Het zal allemaal wel. Op dat moment gaat mijn mobieltje af. Ik zie aan Ella's gezicht dat ze bang is dat het Torres is. 'Rustig joh, het vast Torres niet' Op het beeldscherm zie ik dat het nummer begint met 351, een landcode die ik niet zo één, twee, drie herken. Zo zelfverzekerd mogelijk neem ik op en begin met hallo. Is this Avery Castillo? ik zucht en antwoord met een duidelijke ja. Vast weer een of andere klootzak die een 'grap' probeert uit te halen vanwege mijn blog. Mrs Castillo, I am Carlos Queiroz Hij vertelt me een heel verhaal maar om die naam moet ik echt heel hard lachen. Of nou ja, niet zo zeer om de naam maar om hoe hij het uitspreekt. Now that you have told me your comment about my blog, why did you call me? Niet dat ik naar zijn levensverhaal heb geluisterd maar dat weet hij niet. You really don't know who I am, huh? Ik maak een soort van uhu-geluidje. I am the team manager of the Portugese soccer team and we are absolutely not pleased by your blog. Ik rol met mijn ogen. Alsof mij dat wat boeit en alsof ik echt geloof dat hij de coach is van het Portugese team.. Why would I believe you? You want me to fly over there and make you believe it. Hij legt nadruk op het woordje make. Snel geef ik hem mijn adres en hang dan op. 'Wie was het?' Een beetje verbaasd, en nog in schok vertel ik haar dat dat Carlos nogwat was, bondscoach van het Portugese team.

Reageer (32)

  • potterstyles

    okeej nu niet meer xD
    Die is coool (plaatje) ;P

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Die foto (lol)

    1 decennium geleden
  • fabregASS

    OMG loveeee het plaatje

    1 decennium geleden
  • Hysterical

    Hahaha, dat plaatje.
    Geniaal!

    1 decennium geleden
  • Torresx

    Deze foto is GEWELDIG xd
    Ik ging egt neer xd
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen