Zeus POV:
Ik keek mijn dochter aan, ze haalde rustig adem.
Ze zag er erg vredig uit in de schemering van de avond zon.
‘Zeus we moeten gaan’ hoorde ik een stem zeggen in mijn hoofd en wist meteen dat het Poseidon was. Ik keek mijn dochter nog één keer na en legde haar hoofd op het zand en stond op.
Ik zag de zoon van Poseidon al deze kant op komen en hij kwam op me af.
‘Zorg goed voor haar’ zei ik en gaf hem een hand. En vertrekte.
Percy POV:
Ik trok mijn hand terug en voelde iets in mijn hand en opende mn hand.
Er zat een licht gevend kettinkje in, in een vorm van een hartje.
Ik liep naar de slapende Stormy toe en nam haar in mijn armen.
En deed het kettinkje om haar hals.
Ze werd wakker van mijn aanraking en deed haar ogen open, en voor dat ik het wist keken 2 prachtige diep blauwe ogen me aan.
“Hoi “ zei ze zachtjes en stond op.
“He” zei ik en ik voelde dat ik blooste. Ze was zo prachtig, maar als Zeus het zou horen dat ik zijn dochtertje leuk vind, word mijn kop er af gehaald. En dat is nog zacht uit gedrukt.
“Waar is mijn vader?” vroeg ze. Ik keek omhoog en ze zuchtte.
“Kom laten we maar terug gaan, we gaan zo eten.”
Ze knikte en ze pakte mijn hand vast, ik voelde dat ik bloosde en probeerde haar niet aan te kijken.

Stormy POV:
Ik pakte Percy’s hand vast en liep met hem samen terug.
We liepen samen naar mijn tafel, we wouden niet alleen eten dus gingen we maar bij elkaar.
De hele avond keek iedereen naar ons, en er werd overal geroddeld, over dat ik de verboden dochter van Zeus was ofso, waar dat verboden op slaat weet ik ook niet hoor.
En mensen dachten dat Percy en ik hadden, daarom kreeg ik steeds boze blikken van Annebeth.
‘Ik denk maar dat ik ga slapen ‘ zei ik tegen Percy en liep weg.
Ik plofte neer op de mooiste en grootste bed, en keek omhoog naar de sterren hemel.
Dat was nou het mooiste aan dit huis. Je kon de hemel zien.
Ik stond op en liep naar de bovenste kamer en liep naar ’t balkon.
En hield de kant vast, en keek naar boven. Ik pakte de ketting vast die ik van me vader had gekregen en sloot mijn ogen, en begon zachtjes te zingen. Er kwamen paar vogeltjes op de balkon naast me staan en begonnen mee te zingen, en voor dat ik het wist was ik al hard aan het zingen en was ik aan het rond zwieren op de balkon.
De vogeltjes deden gezellig mee, en er kwamen overal vuurvliegjes te voorschijn, het zag er betoverend uit. ’T Kettinkje begon licht te geven, en ik schrok er van. Ik hoorde een zware stem mee zingen met het liedje wat ik net zong, en wist meteen dat het me vader was. De sterren begonnen helderder te schijnen en de maan zag er nu prachtig uit.
Onder aan de balkon stonden halfgod kinderen naar me te kijken, maar zelf had ik ’t niet door.

Percy POV:
Ik hoorde een prachtige stem, en volgde waar het vandaan kwam. Ik zag Stormy hoog op een balkon zingen en dansen met dieren, en het kettinkje gaf licht, er kwamen meer kinderen naar buiten en luisterden aandachtig naar haar stem. Ze stopte met zingen, en er zong nu een lage stem, die prachtig zong. Stormy ging er op in, en het werd een prachtige duet.
Ze danste rond, en de sterren aan de hemel gaven feller licht, het zag er prachtig uit.
Het leek er net op of de bomen mee dansten.
‘Ze is prachtig, en ze word vast machtig Percy’ hoorde ik Chiron zeggen, en ik keek op.
‘Dat word ze vast ‘ zei ik, en we luisterden samen naar haar prachtige stem.

Reageer (5)

  • goudvis

    Verdeer verdeeer verdeeer
    ..\
    I LOVE THIS STORY!!! :$

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    oeh, snel verder!

    1 decennium geleden
  • hallootjes

    snel verdehehehr!
    is egt een super story love it!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Awrighter

    ILOVEIT!!!(H)
    toet heb je me sms gekregen ik moet weten heo het met je gaat !!!

    1 decennium geleden
  • Escritura

    Snel verder!! <3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen