Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Fiducia

    "Er ging een steek door mijn hart. Het voelde alsof een mes probeerde mijn hart in stukken te snijden. Hoewel ik wist dat deze pijn alleen mentaal was voelde ik het fysiek."

    Weet je dat hetzelfde deel van je hersenen wordt gestimuleerd als je liefdesverdriet hebt dan als je écht pijn hebt? Dus het kàn wél dat je zoveel pijn hebt, hoor!
    Of zoiets had ik toch begrepen, toen ik dat las in een of ander boekje. Het kan natuurlijk ook niet waar zijn. Ik ben niet echt een betrouwbare bron. (A)

    Nou jaa, lekker interessant, ik weet het, maar ik moest daaraan denken, toen ik dat las.

    En voor de zoveelste keer; JE STORY IS ÉCHT SUPERMEGAFANTASTISCHGEWELDIGTOF!

    Het was maar even tussendoor hoor.
    (A)

    1 decennium geleden
  • Kauwgumpie

    je word bedankt stom kind, nou zit ik hier te huilen(huil)

    verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    mannn..

    wat heb ik een medelijden met dr !

    jij bent ok wel heel dramtatisch xD maar wel super !

    enne jij je stukje weer kunnen herrinneren ??

    1 decennium geleden
  • Courageux

    Omg, zoo zielig!
    Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen!
    Maar alles komt goed togg?
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • JAYBEE

    Omg,
    Wat erg!
    Ik hoop dat alles goed komt
    Ga eens snel verder jij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen