Foto bij chapter five.

it's just one time... right?

Ik staar voor me uit. De stem aan de andere kant van de lijn herken ik uit duizenden. Jessica, mijn beste vriendin. “ kind geef antwoord! Waar ben jij? ” haar stem klinkt boos en ongerust. “ Man je klinkt mijn moeder wel! ” roep ik half lachend door Emma die mijn telefoon probeert af te pakken. “ Geef nou gewoon antwoord! Je ouders zoeken je en zijn dood ongerust! Ik heb ze verteld van Alex, toen hebben ze hem gebeld maar daar was je niet! ” Emma trekt het mobieltje uit mijn handen. “ Euhm hallo! Ik weet niet wie je bent maar lisette heeft even geen tijd! Toedeloe! ” en ze hangt op. Ik ben blij en boos, een mix denk ik. Blij omdat ik nu deze mensen heb en boos omdat Jessica me heeft verraden, hoe kon ze! Als ze echt om me had gegeven was ze me zelf gaan zoeken, toch? Emma komt aanzetten met twee biertjes en ik drink hem zonder erbij na te denken in een keer leeg, en begin aan een nieuwe.
Een paar minuten later sta ik bezopen tegen Neil aan. “ Je ruikt lekker ” zeg ik zonder flauw benul. Ik kijk in zijn ogen ze zijn donker en mooi. voor zover ik ze kan zien. ik begin hem te zoenen. een zoen, een tedere, korte zoen. met mijn ogen nog steeds gesloten breek ik de zoen af. maar ik moet langer en zoen hem opnieuw. zijn lippen voel ik langzaam open gaan en ik volg zijn beweging. ik voel zijn tong langzaam mijn mond binnenglippen. ik wil zijn gulp open doen en hij onderbreekt de zoen. "Niet hier" fluisterd hij zacht in mijn oor en hij trekt me mee naar de slaapkamer.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen