Foto bij 1.just a normal day, right?

dit is mijn begin willen jullie een reactie achter laten hoe jullie het vinden :$?

‘Roos, Rosalie? Lieverd je moet nu echt wakker worden. Tessa heeft al vier keer gebeld dat je moet komen. Fluistert mijn moeder.
‘ja, ja ik kom zo beneden. Ik keek op mijn wekker en zag dat Tessa al een uur op me wachte. Ik sprong mijn bed uit en rende naar de kast. Ik pakte het eerste wat ik zag en gehaast kwam ik op beneden. ‘Roos - Roos - Roos zo kan het toch niet iedere keer gaan dat je zo laat thuis komt van het stappen terwijl je weet dat je s’ morgens er weer vroeg uit moet. Meestal was me moeder nooit zo ongerust maar vandaag wel dus ik wist dat er iets mis was.
‘ja dat weet ik best maar je was toch niet thuis.
‘nee klopt ik zat in het café want ik run een café weet je nog? Ze klonk een beetje geïrriteerd.
‘nou sorry mam maar nu moet ik echt naar Tessa, want die wacht al een poosje. Ze pakt haar telefoon van de tafel loopt door het café naar buiten en begon naar Tessa te hollen. Het was een warme dag in LA zoals bijna altijd maar vandaag was het echt wel heel warm. Toen ze bij Tessa kwam stond Tessa al te wachten.
‘hé – hé eindelijk slomerd. Waar was je toch ik sta nu al een uur op je te wachten. Ze geeft Tessa een knuffel.
‘ja sorry ik heb me verslapen, wekker vergeten te zetten.
‘oh nou ja dat kan gebeuren. Zullen we onze dagelijkse koffie maar eens gaan halen lacht ze.
‘ja laten we dat maar snel doen. Het is alleen zo super warm vind je ook niet.
‘nou ja we kunnen ook wel eens wat anders doen we zien wel.

Toen ze eindelijk op een terrasje zaten omdat het overvol was hadden ze maar een lekkere ijskoffie besteld.
‘hé wat ga je vanavond doen dan Roos? Zei Tessa naar een lange stilte.
‘nou ik heb eigenlijk nog niet echt een plan voor vanavond maar ik heb zo’n gevoel dat jij iets op de planning hebt staan?
‘ja hoe raad je het toch in een keer, lacht ze. Ik lag met der mee
‘ja meestal als je dat vraagt dan weet ik dat. Misschien omdat ik je door en door ken.
‘aha nou ik heb een uitnodiging gezien. Weet je nog die jonge die uit Twilight. Oh nee dacht ik al weer bij mezelf, Tessa was nu al sinds Twilight uit was helemaal gek van die Jackson. Wat wel een beetje logisch was want hij was best wel knap en helemaal haar type .
‘oh en nu ga je me vertellen, Tes dat je weet dat je iemand van hun kan zien en heel toevallig waar. ‘hoe raad je dat nou weer!?
‘nou ja zo klonk het wel logisch en laat het nou heel toevallig Jackson zijn,? Ik begon te lachen toen ik Tessa haar gezicht zag helemaal opgewonden.
‘ja precies Jackson treed op en weet je waar?
‘aha! Nee ik heb geen idee maar vast niet ver weg.
‘nee zelfs heel dichtbij, heel dichtbij voor jou zelfs.
‘nou vertel maar Tes. ‘in jullie café IN JULLIE CAFÉ!
‘In ons café, in mijn moeders café bedoel je? Weetje dat wel heel zeker Tess mijn moeder heeft er helemaal niets over gezegd.
‘vraag maar naar aan je moeder dan weet je het zeker en bel mij dan ook even meteen. Lachte ze

Toen ze het café binnen kwam was haar moeder een ruimte aan het creëren voor het podium. En David stond de glazen te wassen, ( David was er ook alleen maar als het druk zou worden, en bovendien was hij helemaal gek van Rosalie, maar zij niet van hem)
‘hé David waarom ben jij hier dan? Is er iets te doen vanavond?
‘ja ene Jackson of zo komt hier heeft je moeder dat niet verteld dan?
‘nee jammer genoeg niet nee! Ze loopt naar haar moeder toe die samen met Charlie de stoelen verschuift (Charlie is er wel altijd hij helpt haar moeder altijd, stiekem vinden ze elkaar al heel lang leuk. Maar doen net alsof dat niet zo is)
‘mam is hier vanavond een optreden of zoiets?
‘ach ja had ik je dat nog helemaal niet verteld? Die Jackson en Robert komen had ik geregeld, we hadden geen ideeën meer, en Tessa kwam laatst met dit idee. Leuk toch?
‘ja super maar dat betekent dat ik vanavond dus moet werken mam?
‘ja graag maar Tessa komt ook jullie mogen de jongens drinken verzorgen als het goed is komen er veel meer vrienden van hun mee. ‘oh gezellig.

Reageer (3)

  • Uley

    Jackson... dat is Jasper.. Miss iets duidelijker voor minder fannige lezers (A)

    1 decennium geleden
  • RosalieBlack

    Ik heet Rosalie.

    En in mijnverhaal heet mijn vriendin ook Tessa xD

    1 decennium geleden
  • Loverdose

    i like it (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen