From Boring, To Japan-Freak...†9
srry voor laathyd
maar hoi (:
Daar staat Alex dan. Glimlachend voor de deur, en ik met een pissige kop en een portomonee in m'n handen. 'Wat is er?' Vraagt Alex. Nu is hij degene die verbaast kijkt. 'Niks' lach ik ''Ik dacht dat je collecte was.' Alex lacht, en ik laat hem binnen. Ik loop voor hem uit naar de woonkamer waar hij op de bank gaat zitten. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik. 'Ja, doe maar cola ofzo.' Is Alex´ antwoord. Ik loop naar de keuken en denk vaag na.. wtf.. doet Alex hier? Betekent dit iets? Veel snap ik er niet van, maarja.. ik zal maar zo normaal mogelijk normaal proberen te doen. Als ik terug ben in de kamer vraag ik Alex wat hij hier doet. 'Ik kom je iets geven.' is zijn antwoord. Ik kijk raar, ga op de bank zitten en geef hem zijn cola. 'Alstjeblieft' zegt Alex als hij mij iets geeft dat is ingepakt. Een kadootje? o_ô waarvoor? vraag ik mezelf af. 'Maak maar open als ik weg ben, goed?' zegt Alex terwijl zijn hand nog in mijn hand ligt. Oke, wel met het Kadootje ertussen, maar het lijkt wel alsof ik zijn hand door het papier, en hetgene wat erin zit voel branden. 'Ehm.. oké..' Volgens mij word ik rood en ik draai mijn hoofd snel weg. Alex trekt zijn hand terug en ondertussen heeft hij zijn cola op. Hij staat op om weg te gaan. 'Ga je nu al weg?' vraag ik verbaast. 'Ja, ehm.. ik moet nog dingen doen.' antwoord hij vaag. Ik leid hem naar de deur en laat hem uit.
Met een zucht plof ik op de bank met het kadootje in mijn handen. Zal ik het openmaken? Eigelijk ben ik best nieuwschierig. Maar toch weet ik niet of ik het wel open moet maken nu meteen. Ik besluit eerst op msn te kijken of Maaike online is zodat ik haar eerst dingen kan vragen. Zij heeft meer ervaring met jongens enzo. Altijd op school was zij de mooiste en de opvallendste van ons twee. We zijn totaal verschillend, maar toch zijn we beste vriendinnen. Best raar eigelijk, aangezien zij een van de populaire mensen was op school en ik eigelijk bijna altijd op de achtergrond zat. Jezus wat is deze computer traag. Schiet nou eens op kutding ò.ó
Eindelijk is ie klaar met inloggen en al die andere shit die een computer moet doen om op te starten. Ik meld me aan op msn, waarom heb ik me online aangemeld, en niet offline zoals altijd? Alex gaat tegen me praten, waarom is hij nou op msn. Hij moest toch nog dingen doen of niet dan?
SUGGESTIES VOOR HET KADOOTJE PLZ (:
Reageer (1)
iets japans (dat kado)
1 decennium geledensnel verder
ga je nog verder?