Foto bij Hoofdstuk 9

Dit wordt een spannend hoofdstuk. Lees maar snel door!

Ik had een nachtmerrie. Ik droomde van J-jeweetwel. Ze sneed mijn keel door met een grijns op haar spuuglelijke gezicht. Ik hoorde iemand roepen :’Robbie Linden is dood!` Toen werd ik bezweet wakker. Ik lig in een auto. De auto brengt me naar een mysterieuze plaats. Als ik uit de auto getrokken wordt zie ik op een bordje staan :Station Bergen Op Zoom. Ik ben zo dicht bij Roosendaal. De persoon zegt :’Ik ben de kiwi fan, hallo.` Ik denk na. De kiwi fan, die naam had ik eerder gehoord. De kiwi fan vraagt:´Wie ben jij?` Ik zeg angstig :´Ik ben Robbie` ´Robbie wie?!`schreeuwt-vraagt de kiwi fan. Ik schreeuw :´Robbie Linden! Laat me los gemenerik! De kiwi fan vraagt :´Ben ik een gemenerik als ik een magisch voorwerp verstop die je kan vinden?` Nu weet ik het weer! De kiwi fan is van de brief. De zwarte ogen van de kiwi fan kijken me heel apart aan. Zijn linkeroog in ineens verdwenen. Zijn rechteroog draait de hele tijd rondjes. De kiwi fan pakt een mes uit zijn rechteroog en snijdt zijn linkerhand af. De afgesneden arm valt niet op de grond, maar maakt een raar dansje. De kiwi fan stopt het mes weer in zijn rechteroog. Met zijn rechterhand zet hij zijn linkerhand weer aan zijn arm. Hij graait in zijn linkeroog die weer is teruggekomen. Hij gooit mij erin.

Reageer (2)

  • JoshuavdS

    leuk lettertype

    2 jaar geleden
  • Vigo

    Wow, zeker spannend zeg

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen