Foto bij Hoofdstuk 1

Dit is de verjaardag van Penny, het zusje van Robbie.

Ik wordt wakker. Mijn zusje Isabelle ligt nog te slapen. Ik loop naar beneden. Ik pak wat sneetjes brood en ik doe er jam op. Ik zie mijn vader naar beneden lopen. Hij zegt :´Hallo Robbie.` Ik zeg :´Hallo pap.` Isabelle komt naar beneden in een gele jurk. Ze vraagt :´Komt mama zo, we moeten Penny’s verjaardag nog voorbereiden?` Mama loopt al naar beneden. We hangen slingers op en blazen ballonnen op. Als we klaar zijn halen we Penny. Ik zeg :”Gefeliciteerd met je 11e verjaardag. Penny doet een gele feestjurk aan en loopt naar beneden. Ze is nu nog maar 1 jaar jonger dan ik. Penny vraagt :’Leuk, bedankt, ga ik nu mijn kinderfeestje vieren?`Mama knikt. We nemen een paar stukjes cake als ontbijt. We fietsen naar een leuke speelplek. Isabelle mag in het kinderzitje achterop papa’s fiets, omdat ze 6 is en zelf nog geen 7 kilometer kan fietsen. Als we er zijn zetten wij onze fietsen in de fietsenstalling. We lopen de speelplaats in. Penny en Isabelle lopen naar een tafel. Penny zegt :’Hier staat kinderfeestje Penny, hier moeten we zijn. We lopen naar de tafel en gaan allemaal op een stoel zitten. Ik zie Penny’s vriendje Luuk en zeg hallo.

Reageer (4)

  • VictorFDP

    aan het schrijven he

    2 jaar geleden
  • VictorFDP

    ik heb het eerste hoofdstuk gelezen jullie zitten zeker verder ik ben ook bezig aan 2 verhalen (yeah)

    2 jaar geleden
  • VictorFDP

    (doeg)(yeah)Ik ga ook lezen(Y)

    2 jaar geleden
  • LinSwift

    Oooh. Wat gaar er gebeuren in deze story?
    Ik heb er al zin in! (yeah)

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen