Save me edward
so please. Will you be my drugs?
Een zacht gefluit maakt je wakker uit je droom. Zoekend vanwaar het geluid komt kijk je rond. Je wandeld naar je raam en doet het helemaal open, je snuift de natuurgeur op & hoort ge gefluit diep uit het bos komen. goeiemorgen mezelf. fluister je zacht. Na het douchen,eten & opruimen doe je,je schoenen aan en gaat wat wandelen. Met je gedachten bij de drugs weet je niet naar waar je wandeld. Een gil doet je ontwaken uit je gedachten, je schrikt op en kijkt recht voor je. Een vrouw rent voor iets weg, met bloed aan haar kleren. In een flits zie je dat de vrouw wordt meegesleurd in het bos. Je rent weg naar de andere kant van de weg. Je loopt een ander bos in en verschuilt je achter boom. Tranen zwellen op achter je ogen. wat gebeurt er allemaal. Denk je de hele tijd. Je pakt een peuk uit je tas en riekt er aan. Stom dat hier geen wiet inzit denk je. Arg ik mag niet zo denken. Je steekt je peuk op en rookt hem langzaam op. Gezonken in gedachtens weet je niet dat edward naast je is komen zitten. whatever it takes, or how my heart breaks. I will be right here waiting for you. Hoor je ineens naast je. Je draaid je om en ziet edward naar je lachen. Ik heb je honderd keer geroepen maar je luisterde niet. Waar zit jij met je gedachtens meid? Je bijt op je lip en kijkt naar beneden. Ik wil drugs hebben edward. NU. Roep je wenend uit. Edward bekijkt je van top tot teen. En je eraan laten sterven zeker? Nooit.Het voelt alsof je binninbreekt. Leven zonder drugs. Zonder het gevoel. Je hoofd is zo helder nu, dat je het niet meer aan kan. Je weet niet hoe je verder moet nu. Save me edward. Pleas save me. Edward knikt en pakt je hand vast. Niet wetend dat hij je gedachtens heeft kunnen lezen.
Reactionss?
Reageer (3)
leuk leuk leuk
1 decennium geledensnel verder(H)
heel snel verder je schrijftbest mooi
1 decennium geledenLeeeuk!
1 decennium geleden& Verder (: