Foto bij I can't cook. But, I can sing.

'Yes! Ik heb gewonnen!'
Ik keek naar het beeld, en ze had gelijk. Ze was gewonnen. Met 2 punten, maar ze was wel gewonnen.
Ik grijnsde naar haar. 'Congratulations! Je zingt écht wel heel goed.'
Dat was me opgevallen toen we waren begonnen. Ze kon écht goed zingen. Ze lachte en werd rood. 'Nou, dank je. Maar jij kan toch beter zingen.' Ze grinnikte. 'Misschien is er iets mis met je microfoon.'

Chloë's pov:
'Congratulations! Je zingt écht heel goed.'
Ik lachte en werd natuurlijk weer rood. Goed zingen? Kom nou!
Toen Line en Tasha me hadden horen zingen hadden ze me gewoon uitgelachen. En die gaat dan Justin Bieber ontmoeten! hadden ze gezegd.
Sascha zei vroeger ook altijd dat ik goed kon zingen. Maar dat was vroeger. Sascha was er nu niet meer. Niet meer voor mij. Ik schudde zacht mijn hoofd.
'Nou, dank je. Maar jij kan toch beter zingen.'
Ik grinnikte, terwijl ik er aan dacht dat ík, die niet kon zingen, was gewonnen met een zangwedstrijdje van een wereldberoemde ster. 'Misschien is er iets mis met je microfoon.'
Hij lachte. 'Ja tuurlijk,'zei hij, zijn stem vol sarcasme.
Ik pakte zijn microfoon af en legde hem naast de mijne en zette het spel af.
'Laten we maar wat anders doen.'
'We willen immers je humeur niet verpesten, nu je van me bent gewonnen,'grijnsde hij.
Ik stak mijn tong uit en pakte zijn hand. 'Kom. Het is tijd om te eten.'
Ik had gezien dat het 21.00 uur was, en vroeg me af waarom mam nog niet had geroepen dat we moesten komen eten. Het was al superlaat om te eten!
We liepen de trap af. Of eigenlijk, liep ik de trap af, Justin achter me aan sleurend.
'Mam?!'riep ik toen we in de keuken stonden. Ze was nergens te zien.
'Mam?!'riep ik terwijl ik de woonkamer inliep. Niemand te zien.
'Mam?!'riep ik terwijl ik nu de gang inliep.
Ik stopte in het midden van het huis.
'MA-A-AM?!'riep ik, zo hard als ik kon. Justin liet mijn hand los en legde zijn handen over zijn oren. Ik grinnikte.
'Wat is er?'vroeg hij.
'Ik weet het niet. Mijn moeder is hier nergens.'
Hij haalde zijn schouders op. 'Bel haar dan.'
Dat was een goed idee. Ik liep naar de telefoon en draaide mam's nummer.
'Hallo, Diane Reinders?'
'Mam? Chloë hier. Waar ben je!'
'Oh, lieverd. Ik ben bij tante Eliane. Dat hadden we toch vorige week afgesproken dat we vanavond bij haar gingen eten?'
'En Drew?'
'Nou, die is hier ook. En Isabella ook.'
'En wij dan?'
'Jij kwam normaal ook hier eten. Maar ik dacht dat jij en Justin leuk aan het spelen waren, dus-'
'Spelen?'onderbrak ik haar. 'Dat is voor kleuters, mam.'
'Nou ja, jullie leken wel plezier te hebben, boven, dus ik dacht dat jij dan maar voor eten voor jullie moest zorgen. Er ligt geld in de schuif in de keuken.'
'Maar ik kan helemaal niet koken!'
'Er is een pizzazaak in ons dorp, hoor. Én een frituur.' Ze lachte.
'Oké. Ik zal wel weer alles doen,'overdreef ik, en legde de hoorn neer.
'En?'vroeg Justin, nieuwsgierig mijn blik in zich opnemend.
'Gewoon. We moeten zélf koken.'
'Mmh...' Hij lachte. 'Dan hebben we een probleem. Want ik kàn écht niet koken.'
Ik deed alsof ik teleurgesteld was. 'Kan je dan niets?'
'Ik kàn zingen,'grijnsde hij.
'Goed, dan moet jij maar voor me zingen. Dan zorg ik voor eten.'
Hij haalde zijn schouders op. 'Oké. Als je het maar niet laat aanbranden.'
Ik lachte. Had ik gezegd dat ik zélf ging koken? Ik kon ook niet echt koken, dus ging ik gewoon de pizzazaak bellen.
Ik gebaarde naar de woonkamer. 'Ik moet nog even iets doen. Ga maar even zitten.'
Ik liep naar de telefoon boven en pakte de folder van de pizzazaak van het prikbord.
01995485327. Raad van mezelf, probeer dit niet thuis, want het is nieeeeeet echt Ö (doeg)
Ik bestelde een pizza 'Hawaï', hopend dat Justin dat ook lustte. Het was mijn favoriet, dus hij zou wel moeten.

Reageer (4)

  • Safety

    Lekker hawaï!!! VERDERRR--->

    1 decennium geleden
  • MocroOChiick

    verderrrrr!!:$

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederrrrr

    1 decennium geleden
  • Selinajow

    Verdeeer (A)

    uw story is echt kei moooi (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen