Spirit Orbs opsparen.
Als je geen zin had om de link van het lijstje te openen... Staan hier voor jou de tips nog een keer.
Speel elk event.
Zorg dat je elk event speelt!
Vaak krijg je max 30 spirit orbs na het afspelen van een nieuw event.
Hiermee bedoel ik ook dat je Hard en Very Hard moet spelen om ongeveer 30 te krijgen
Check ook je Event Orders!
Als je een hoofdstuk een aantal keer speelt kun je er ook een bepaald hoeveelheid spirit orbs voor krijgen.
( Vergeet de Free orders niet te checken!)
Max levelen:
Door het maximale level te halen van je karakter, kun je ook een bepaald hoeveelheid spirit orbs krijgen!
De afbeelding hierboven laat zien hoeveel je krijgt wat je karakters betreft.
6 star: 70 orbs
5 star: 50 orbs
4 star: 35 orbs
3 star: 25 orbs
2 star: 10 orbs
1 star: 5 orbs
Niet random summonen
Vaak is het zo dat als je wat random gaat summonen in de shop, je vaak 3 stars krijgt waar je niet heel erg veel aan hebt.
Spaar zoveel mogelijk orbs op! Spendeer heel af en toe alleen wat orbs aan Soul Tickets, zodat je genoeg events kan spelen, Crystals kan krijgen en je dagelijke taken kan uitvoeren.
5 star tips: Als je een paar duizend Orbs hebt gespaard, doe dan minstens 2 of 3 keer een Multi Summon ( 10xsummon voor 250 orbs) en doe daarna wat single summons.
Daily Orders!:
Als je elke dag je dagelijkse taken doet, krijg je 5 orbs!
De dagelijkse taken zijn: 3x een Story quest spelen.
3x een Co-Op Quest spelen
3x Brave battles winnen
5x Brave Battles winnen
100 enemies verslaan
300 enemies verslaan
Co-Op Quest
Soms is het zo dat je een bepaald hoeveelheid spirit orbs krijgt bij het spelen van de Co-Op quests.
Wanneer deze acties plaats vinden is altijd een verassing.
Per keer spelen krijg je ongeveer 3x3 orbs.
Er zijn nog geen reacties.