Tips
Character Link
Voeg een stamina herstellend karakter toe aan je karakter, waarmee je een moeilijke kwest mee wilt uitvoeren.
(uit mijn hoofd ken ik: 3/4/5* Orihime, Groen&blauwe Unohana (Oranje weet ik niet zeker) Frenzy Aizen, Nozomi, Halloween Soi Fon)
Krijg veel spirit orbs! EN SPAAR ZE!
Lees dit lijstje om te leren hoe je veel Spirit orbs krijgt:
http://www.quizlet.nl/lijstje/3010/bleach-brave-souls-tips-om-spirit-orbs-op-te-sparen/
MAX Level je karakters!
(Lees hier meer over in het volgende hoofdstuk)
Maak voor bepaalde events die je vaak moet spelen een team aan waarin karakters inzitten waarvan je wilt dat ze snel gaan levelen.
Voeg daar 1 sterk karakter van je bij waarmee je als het ware mee vecht.
Gebruik ALTIJD een Ally:
Door het vaak gebruiken van een Ally kun je vrienden maken!
Soms is het zo dat als je iemand vaak gebruikt, diegene je ook veel zal gebruiken voor zijn quest, en dat betekend friendpoints voor jou!! ( en met friend points scoor je crystals en EXP bombs)). Bij de free orders staat ook een ally order! Dat is de belangrijkste reden. Bij een bepaald hoeveelheid meenemen van een Ally kun je of spirit orbs krijgen of coins.
Ook bij de Boss Battle, is het handig om een Ally te hebben, want de Boss zal hem eerst aanvallen.
Speel de Coin Training ground!
Elk weekend is hij open.
Speel hem minstens 2x!
Je zult rap door je coins heen zijn. Je gebruikt veel voor de soul trees en het fusen van je karakters.
Heb je sterkste karakter als je Leider, of je six star karakter.
Dit trekt Ally's/ vrienden aan!
3* en 4*
Max level zoveel mogelijk karakters, en om dit te doen, fuse niet al je gekregen 3* uit stories en events!
Spaar ze op zodat je ze kan gebruiken voor ascending van je 4 en 5*
Er zijn nog geen reacties.