Tip: Voeg een crystal link toe aan je karakter waarmee je de training grounds gaat betreden.
Hierdoor zul je meer crystals krijgen :)
Crystal links zijn meestal Kisuke's, Moe (Battle>store) of kerst Hanataro

Elke dag kun je verschillende Crystals scoren met Urahara's Training ground!


In het weekend zijn alle training grounds open!
Met de crystals die je krijgt, kun je je Soul tree van je karakters opvullen zodat je karakters sterker worden!

Er zijn Stamina crystals ( groen)
Attack Crystals ( rood)
Defense Crystals ( blauw)
Focus Crystals (Oranje)
Spiritual pressure crystals ( Paars)

Mocht je het spelen, speel dan de Very Hard versie om meer Crystals te krijgen.
( Tip: Om karakters te levelen, maak een speciaal team met sowieso 1 sterk karakter en de rest die geleveld moet worden. Met de sterke vecht je, en de andere krijgen EXP!)


Het opvullen van de soultree werkt zo! Om hem zo snel mogelijk vol te krijgen, ga dan voor de blauwe knop.


Fix bij Yoruichi de jewels die je nodig hebt voor je 6* karakters.
De soul tree van een 6* heeft alleen Jewels nodig!

EXP Crystals.

Die kun je gebruiken om je karakters te levelen!


Op verschillende tijden per dag verschijnt er een Event waarmee je speciaal EXP crystals kan krijgen. ( Destroy All Hollows heet het)
Ook bij elke summon die je doet krijg je 1 large EXP crystal.

Krijg Crystals door Friend points!

Heb je max 250 friend points gescoord?
Ga dan naar Kon's corner in de shop en krijg crystals!




Zorg dat je veel ally's maakt. Je kan maximaal 100 vrienden krijgen.
Neem bij alles wat je doet een Ally mee, dan krijgt diegene friendpoints, en als iemand jouw karakter (je leader) kiest om mee te nemen voor een quest krijg jij 20x keer friend points!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen